proffe, raczylam uzyc w odpowiedzi slow moich, jak to zaznaczylam, natomiast slowa twoje, moim skromnym zdaniem sa rownie ciezkiego kalibru. pozwolisz, ze nie bede ich cytowala po raz wtory, gdyz zrobila to juz "to_ja". wiec szkoda czasu. skoro inna osoba zwrocila na nie uwage, smiem twierdzic, iz nie jest to jedynia moja "fantazja" jak to nazywasz. jesli chodzi o przeprosiny, to rzeczywiscie sie ich nie doczekasz, poniewaz po przeanalizowaniu mojej poprzedniej wypowiedzi nie zauwazylam nic, za co mialabym przepraszac. jesli za moje poglady, to wybacz, ale kazdy ma do swoich prawo. jesli nazwales kogos dzieciakiem pieszczotliwie - owszem, zle to zinterpretowalam, ale ton twojej wypowiedzi w zadnej mierze nie sugerowal uzycia slowa w sensie pieszczotliwym. poza tym, jesli przeczytasz moj post ze zrozumieniem, zrozumiesz, iz ja nie krytykuje uzywania przez nauczycieli "materiałow audio i video, chwytliwych którkich tekstow, uczenia spot'ami", wrecz przeciwnie, uwazam iz powiiny byc uzywane poza podrecznikami jako materialy dodatkowe, ktore maja ogromne znaczenie w nauce i swiadcza o pomyslowosci i elastycznosci nauczycieli i kursy tego typu sa dla sluchaczy zdecydowanie bardziej efektywne i atrakcyjne.
natomiast jesli chodzi o zdanie: "Rośnie poziom analfabetyzmu, dominujące postawy to arogancja, wulgarność i postawa roszczeniowa w stosunku do nauczycieli, rodziców i tych którzy reprezentują rzeczywiste autorytety" to w pewien sposob sie z toba zgadzam. nie chcialabym byc nauczycielka w dzisiejszych czasach. natomiast poziom analfabetyzmu, a takze postawy aroganckie i wulgarne zaleza takze w duzej mierze od pedagogow, ich przygotowania do pracy z ludzmi, predyspozycji psychicznych oraz sposobu przekazywania wiedzy. no coz, wiecej raczej nie bede polemizowala, skoro uwazasz, iz nie jestem partnerem dla ciebie, co mnie akurat nie boli, bo lubie rozmowy typu "dyskusja" a nie "wzajemne atakowanie", a poza tym schodzimy z watku glownego ciagnac ten temat.