Prośba przetłumaczenia na włoski

Temat przeniesiony do archwium.
Mam prośbę o przetłumaczenie tekstu.
Droga Anno,
Na samym początku chcielibyśmy Ci podziękować za Twoją gościnę i za to że mogliśmy u Ciebie mieszkać przez te kilka dni. Bardzo nam się u Ciebie podobało. Masz piekmy dom. Szkoda tylko, że ciężko nam było się porozumieć ale postaramy się poduczyć podstaw włoskiego. Po powrocie do Polski trzeba było zając sie obowiązkami. Ale myślami wracamy do Rzymu. Ja studiuję fizjoterapię. Mam teraz dużo nauki i egzaminów,a w czerwcu już kończę studia magisterskie. Paweł pracuje w firmie stolarskiej, a jego rodzina robi ręcznie ciapy (takie, które dostalaś).
Rzym jest przepiękny i to takie magiczne miejsce dla nas bo poznaliśmy się tam z Pawłem na pielgrzymce beatyfikacyjnej Jana Pawła II. W przyszłym roku planujemy ślub.
Zapraszamy do nas do Polski. Mamy nadzieję, że kiedyś nas odwiedzisz.
Pozdrawiamy serdecznie.
to takie staromodne :Na samym poczatku--przeciez kazdy widzi ze to poczatek listu..a brzmi jak zagajenie zebrania partyjnego
Cytat: asiafek
Mam prośbę o przetłumaczenie tekstu.
Droga Anno,
Na samym początku chcielibyśmy Ci podziękować za Twoją gościnę i za to że mogliśmy u Ciebie mieszkać przez te kilka dni. Bardzo nam się u Ciebie podobało. Masz piekmy dom. Szkoda tylko, że ciężko nam było się porozumieć ale postaramy się poduczyć podstaw włoskiego. Po powrocie do Polski trzeba było zając sie obowiązkami. Ale myślami wracamy do Rzymu. Ja studiuję fizjoterapię. Mam teraz dużo nauki i egzaminów,a w czerwcu już kończę studia magisterskie. Paweł pracuje w firmie stolarskiej, a jego rodzina robi ręcznie ciapy (takie, które dostalaś).
Rzym jest przepiękny i to takie magiczne miejsce dla nas bo poznaliśmy się tam z Pawłem na pielgrzymce beatyfikacyjnej Jana Pawła II. W przyszłym roku planujemy ślub.
Zapraszamy do nas do Polski. Mamy nadzieję, że kiedyś nas odwiedzisz.
Pozdrawiamy serdecznie.

Cara Anna,