italianistyka UJ sesja zimowa

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich!
Zapewne znajdą się tutaj studenci italianistyki z UJ. Jako że ja również studiuję ten kierunek tylko, że eksternistycznie(1 rok) chciałam się zapytać jak samopoczucie przed sesją. Ja jestem nieźle spanikowana, przyznam, że do nauki wzięłam się parę dni temu, bo dopiero co skończyłam sesję we Włoszech. Może dlatego mam stracha, bo np. program do wstępu do nauki o języku wydaje mi się chaotyczny, jakoś nie mogę znaleźć wszystkich haseł w książkach które są w programie. No i ta historia... nigdy jej nie lubiłam :)

Podzielcie się wrażeniami przedegzaminowymi...

iwona
a z kim masz jezykoznawstwo, tzn u kogo amsz egzamin?, u pani m??:)
tak! ty tez?
zastanawiam sie czy nie pozyczyc sobie notatek od kolezanki z UW, pewnie bedzie tam cos podobnego...
Ja się do egzaminu z językoznawstwa uczyłam z książki " Językoznawstwo ogólne" Edward Łuczyński, Jolanta Maćkiewicz
Bardzo fajnie napisane. Polecam
witajcie :))
czy moge was prosic o male tlumaczonko bardzo mi na tym zalezy
witaj..pewnie sie domyslisz kim jestem,powiem tylko jedno mysle o Tobie tak jak dawniej i nigdy nie zapomne...

z gory dziekuje j
ciao, sicuramente indovini chi sono, voglio dirti soltanto che ti penso come prima e non ti dimenticerò mai
dziekuje Ci bardzo :-)
nie nie, aj rok temu na szczescie mialam z kim innym....., wiec wkuwaj slowo w slowo z jej wykladow...i nie ucz sie z zadnych ksiazek...., bo ona podobno Tylko ZE SWOICH wykladow daje...i wszystko slowko w sloweczko.,..powodzenia!x
dzieki, mam 2 inne ksiazki, ale mi sie nie podobaja, sprobuje tej ktora podalas:)
no to leze, studiuje eksternistycznie, i niestety na jej wykladach moglabym byc tylko duchowo...