wyniki CELI listopad 2008

Temat przeniesiony do archwium.
Czy ktoś wie, jak długo trzeba czekać na wyniki? Minimum 3 miesiące? Może ktoś zdawał rok temu i podzieliłby się doświadczeniem, ile czekał? Podobno istnieje jakiś kod, dzięki któremu po jakimś czasie można wejść na stronę Perugii i tam nieoficjalne wyniki, czy się zdało, czy nie, zobaczyć. Czy ktoś coś wie na ten temat? Pozdrawiam.
witaj,no jest faktycznie ten numer,ale trochę już jest za późno,bo on znajduje się na tej stronie z twoimi danymi,perugia nadaje każdemu zdającemu indywidualny numer,szkoda,że nikt cię nie poinformował przed zakończeniem egzaminu mogłaś sobie go spokojnie spisać,a tak to chyba musisz czekać
Aha, to cudownie.... A Warszawa może mieć ten numer? Bardzo fajnie zorganizowany egzamin, nie ma co. I ile się czeka na te "oficjalne" wyniki?
Jestem pielęgniarką.Od 13-u miesięcy intensywnie uczę się włoskiego z myślą o wyjeździe do pracy.Niestety pierwsza firma do której się zgłosiłam rozpadła się.Nie odpowiadali na maile i telefony.Teraz czekam na wieści z drugiej firmy, która przejęła moją sprawę. .Czekam na nostryfikację dyplomu.Czytam, że jesteś już po egzaminie.Czy możesz mi o nim napisać?
Jak wygląda ten egzamin, czy miałaś kurs językowy we Włoszech? Jak wygląda wyjazd na egzamin?.
Witam znowu.
Zorientowałam się, że pytania o egzamin dotyczą studiów a nie egzaminu dla pielęgniarek.Przepraszam za zamieszanie i serdecznie życzę samych pozytywnych wyników.