szukam kompana

Temat przeniesiony do archwium.
Czy ktoś ma ochotę na szaloną podróż do Włoch, choćby autostopem? Jestem studentką kulturoznawstwa i być może w związku z tym zapragnęłam wakacje spędzić we Włoszech. No, cóż jak wspomniałam jestem studentką , więc kasy za wiele nie mam, ale mam wielkie chęci , głowę pełną pomysłów i dwie ręce do pracy! Jedyne czego mi brak to towarzystwa na tę podróż! Jeśli któś jest w podobnej sytuacji zapraszam do wspólnych rozmyślań na temat realizacji naszych planów: [email]
Ja z chęcia wybrałabym sie w taką podróż...
Kasa w kieszeń, plecak na plecy, złapac stopa i jechac... marzenia... planuje tak zrobić... ale po maturze... a do tego mam jeszcze troche czasu :/
To co szalone pociaga nas najbardziej,tez mam chetke...:)moze kiedys:)
czemu kiedyś? teraz, już natychmiast, zaraz... czas ucieka!
Doenica,jestes szalona:)I dobrze,tak malo teraz ludzi stac na wariactwo:)
a kiedy bys chciała??? ja jestem chętna ale najwcześniej w lipcu..wiesz sesja:(
Cześć!szukam pracy we Włoszech!znam podstawy włoskiego chociaż uczę sie go dopiero od wrezśnia!Kocham Włochy!mam 17 lat i uczę sie w IILO!ja
tez nie mam z kim tam pjechać!zaqmierzam studiować we Włoszech i zdawać maturę na rozszerzeniu a w przyszłosci tam zamieszkac!znalazlas juz tam jakas prace??ja tak ale praca od 1 maja a ja mam szkole do 24 czerwca:((takze nici z tego!!!odezwij sie to pogadamy!pozdrawiam:)))karolcia
no heyaaaaaaaaaa!!
Ja wlasnie niedawno wrocilam z wyprawy stopem po Wloszech !!Super !!
Ogolnie dosyc czesto brykam po Europie w taki spopsob...haha..zeby bylo fajniej i ciekawiej.....
Ja tez moge sie jeszcze przejechac stopem!!!!
Jak ma ktos jakies pytanka [email]

pozdrawiam!!
"Fajnie" ja też studjuję, więc lipiec byłby ok. Odezwij się na mój e-mail jeśli rzeczywiście masz ochotę na tę podróż.Pozdrawiam
Wielkie dzięki wszystkim za tak miły odzew z waszej strony! Dzięki wam mam nadzieję na realizację mojego planu!Życzę udanych podróży, tych małych i dużych!Ciao!