Święta- opisz po włosku.

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Musze napisać jak spędziłam świeta, gdzie i z kim. Jestem zielona z włoskiego i liczę na pomoc. Pilną. Z góry dziękuję. Może to być tylko kilka zdań, aby były zawarte te podpunkty.

Tobie się nie chce, to dlaczego nam ma się chcieć?
To_ja,z całym szacunkiem do Ciebie - autorka nie napisała iż jej się nie chce lecz że nie ma zielonego pojęcia a musi napisać. Umieściła też swoją prośbę w odpowiednim dziale "brak wkładu własnego" tak więc Twój komentarz jest nie na miejscu. Nie chcesz, nie pomagaj :-)

Pozdrawiam serdecznie
M
Cytat: Margo49
autorka nie napisała iż jej się nie chce lecz że nie ma zielonego pojęcia a musi napisać.

Gdy będzie w ten sposób odrabiać zadania domowe, to nigdy nie będzie wiedziała jak pisać.
Nie chodzi o to, że mi się nie chce. Po prostu nie potrafię a od tego zależy moja ocena. Pisałam już podobne prace, ale ciągle robię błędy i po prostu poliglotką nie jestem, jestem tak samo kiepska z angielskiego jak i włoskiego, mimo, że z innych przedmiotów osiągam bardzo dobre wyniki i nie widzę sensu w pisaniu tego po raz n-ty i robieniu znów błedów, bo potrzebne jest mi to tylko do zaliczenia, a skoro znalazłam taki dział to skorzystłam, wolę poświęcić ten czas, który poswieciłabym na męczarnie tej pracy na matematykę, którą będę zdawać na maturze.