Szukam Włocha, który pokocha mnie i mojego synka!

Temat przeniesiony do archwium.
Mam na imię Małgosia.Mam 26 lat i studiuję w policyjno-wojskowej szkole Pedagogikę bezpieczeństwa.Mam 3,5 letniego synka po operacji i chemioterapii.Piszę, bo jesteśmy oboje samotni.Może to się wydać śmieszne, ale szukam mężczyzny, który kocha dzieci i byłby w stanie pokochać mnie i mojego synka,który bardzo potrzebuje męskiego wzoru, by móc normalnie żyć.Planuję wyjazd do Włoch po studiach, bo mieszkałam już tam dwa lata a tutaj z ciągle chorującym dzieckiem jest mi trudno.Dlatego szukam jakiegoś miłego Włocha, który mógłby zostać naszym "przyjacielem".Ja na codzień zajmuję się bezpieczeństwem dzieci i młodzieży w szkołach wspólnie z policją i strażą miejską organizujemy różne zajęcia w szkołach.To by było na tyle.Poradźcie mi co mam zrobić. Gośka
Idź do agencji matrymonialnej. Tam obejrzysz oferty i sobie kogoś wybierzesz..uffa!
dlaczego tak rozpaczliwie szukasz partnera i "męskiego wzoru" dla synka, w obecnych czasach niepełna rodzina to standard. Jezeli szukasz kogoś tylko na pokaz to dobry sposób> ogłoszenie , natomiast prawdziwy przyjaciel sam Cię znajdzie (co ma być to będzie)
dziewczyno, twoje dziecko bardziej niz meskiego wzorca potrzebuje profesjonalnej opieki zdrowotnej!
Poczekaj jeszcze trochę, to więcej głupot przeczytasz. Wydaje mi się, że twoje życie bardzo ci dopiekło. Całkowicie rozumiem to, że chcesz stworzyć swojemu dziecku i sobie pełną rodzinę, nie bacząc na "standardy". Myślę jednak, że tych spraw nie można załatwić, ot tak. Musisz spotkać osbę, która was pokocha. a jak to zrobić ? Żyj po prostu z ludźmi i miedzy ludźmi, musisz wierzyć, że ktos taki w końcu się znajdzie. Najważniejsze, to nie zamykać się w sobie...i nic na siłę. Pozdrawiam
Genio, podpisuje sie pod Twoimi slowami. Wszystkimi dostepnymi konczynami.:)
a ja podpisuje sie pod podpisem dee;)