Pół pokoju za seks odstąpię

Temat przeniesiony do archwium.
Pokój chce mi pokazać od razu. Nie chce podać liczby oczekiwanych zbliżeń w miesiącu, ale na moje: ''Raz w tygodniu wystarczy?'', odpowiada szybko: ''Nie, to za mało''Jest pewny siebie. Studiuje prawo na rzymskim uniwersytecie La Sapienza. W ogłoszeniu pisze: 'Wynajmę pokój w centrum Włoszce lub Europejce, maks. 32 lata. Całkowicie gratis. Okolicznościowe usługi do uzgodnienia. Jestem 27-letnim profesjonalistą. Zdrowym i czystym'. Podaje e-mail i numer komórki. Udaje nam się umówić. Do jednego z barów w centrum Rzymu przychodzi w ciemnych okularach. Uważnie mi się przygląda, ale okularów nie zdejmuje. Jest arogancki, ale szczery. - Moi koledzy ze studiów tak robią. Mają dziewczyny w swoich pokojach. Też studentki. Za seks kilka razy w miesiącu pozwalają im mieszkać za darmo. Teraz tak się oszczędza. Ja mam duży pokój. Jest jedno szerokie łóżko, ale można dostawić drugie samodzielne. To już zależy od dziewczyny. Przyznaje, że na początku traktował to jako żart, ale gdy już po godzinie od zamieszczenia ogłoszenia zaczęły nadchodzić konkretne oferty, wszystko ruszyło na poważnie.

Pietro jest ostrożniejszy. Proponuje czterodniowy okres próbny. - Przecież może nam się nie spodobać. Możemy być niedopasowani seksualnie. Po co ryzykować cały miesiąc? Studiuje na wydziale inżynierii. Ma 26 lat. W ogłoszeniu nie podaje, że ma dziewczynę. A ma. - Ona prawie nigdy do mnie nie przychodzi i nie musi o wszystkim wiedzieć. To pozostanie między nami. Jestem czwartą osobą, z którą rozmawia. Jest spokojny i konkretny. Otwarcie opowiada o fascynacji kobiecymi stopami i seksowną bielizną. Pokój chce mi pokazać od razu, a okres próbny może się rozpocząć jeszcze tego samego dnia. Nie chce podać liczby oczekiwanych zbliżeń w miesiącu, ale na moje: 'Raz w tygodniu wystarczy?', odpowiada szybko: 'Nie, to za mało'.