Teksty włoskich piosenek

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć bardzo podoba mi się ta strona ale brakuje mi w niej Tłumaczenia piosenek (wiem, wiem że jest dużo wpisów ) ale to wszystko jest tak chaotyczne że coś mnie rusza. Kocham włoskie piosenki , jestem na razie na etapie początkującym ( uczę się dla przyjemności) Utwórzmy jeden temat i tu gromadźmy nasze zbiory. A tak przy okazji znacie jakieś włoskie strony z tekstami piosenek ( bo na polskich jest mało nowości)?
Jasne! www.angolotesti.it Tam znajdziesz wszystkie teksty!
bardzo podoba mi sie ta piosenka i prosilabym zeby ktos ja przetlumaczyl, moj poziom wloskeigo pozwala mi zrozumeic ten tekst bardzo ogolnie:/

moda - quello che non ti ho detto

"Scusami... se quella sera sono stato troppo fragile... E non ho avuto proprio forza per resistere... per fregarmene...

Scusami... ma la voglia di sentirti era incontrollabile... Dirti tutto in quel momento era impossibile... era inutile

Scusami, se ho preferito scriverlo, che dirtelo, ma non è facile... dirti che... Sei diventata il senso di ogni mio giorno...momento...perché...

...perché sei fragile...

Scusami...se io non sto facendo altro che confonderti... Ma vorrei far di tutto per non perderti... e per viverti...

Parlami...ma ti prego di qualcosa oppure stringimi... Ho paura del silenzio e dei tuoi brividi...dei miei limiti...

Scusami, se ho preferito scriverlo, che dirtelo, ma non è facile...dirti che... Sei diventata il senso di ogni mio giorno...momento...perché...

...perché sei fragile...e come me sai piangere...

Scusami, se ho preferito scriverlo, che dirtelo, ma non è facile...dirti che... Sei diventata il senso di ogni mio giorno...momento...perché...

...perché sei fragile...e come me sai piangere..."
Dzięki za stronkę z włoskimi tekstami piosenek bardzo mi się przydaje.
Pozdrawiam :)

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia