Matura z włoskiego! Cuuudownie! :)

Temat przeniesiony do archwium.
Ciao! ;) Jestem tu "świeża", więc na tę chwilę nie odpowiadam za nieświadome złamanie jakiegoś konwenansu tego oto forum, jednocześnie prosząc o wyrozumiałość. ;)
Ale przechodząc do sedna sprawy chciałam zapytać, czy jest tu jakiś szczęśliwiec, który podobnie jak ja zdaje w tym roku maturę z języka włoskiego? :) Jeśli tak, to chętnie go poznam...! ;)
Pozdrawiam Was wszystkich i ściskam serdecznie, licząc na odpowiedź! :)
Cześć :) Ja też zaliczam się do grona tegorocznych maturzystów. Wybrałam podstawę z włoskiego bo przeczytałam, że w 1 kolejności na AP (a tam chcę iść) biorą pod uwagę poziom podstawowy, ale teraz zastanawiam się czy dobrze zrobiłam bo większość osób piszących tutaj mówi, że wybrało poziom rozszerzony.
Ja nie miałam na tyle odwagi bo jestem samoukiem, wysyłają mnie na ustny do jakiejś innej szkoły,kosmos zupełny :P nie wiem jak to będzie. Życze powodzenia pozostałym maturzystom :) Damy rade :)
Ja tez wzięłam podstawę, bo w zasadzie nie potrzebuję zdawać języka na poziomie rozszerzonym. :) (Wystarczy, że zdaję polski i WoS ;)). A z jakiego jesteś miasta? Wiesz, ja mam tak samo, że będę zdawać ustnie w innej szkole (w krakowskiej XIII-tce)... :)
Aaa taka mała mieścina niedaleko Krk. Mi dziś dali odp. że ustny mnie czeka w V w Krakowie. A co zamierzasz po miejmy nadzieje dobrze zdanej maturce ?:)