Sla !!!!

Temat przeniesiony do archwium.
Sla co się z Toba stało??? Dlaczego wcale nie udzielasz się na forum??? Zawsze chętnie niosłaś pomoc językową i pomagałaś wielu osobom w nauce tego pieknego języka. Martwię się, że Cię tak długo tutaj nie ma i dlatego postanowiłam wszcząć poszukiwania. Odewzwij sie plsssssssssss
pozdrawiam
Viola
Mysle o tym samym juz od jakiegos czasu. Doszlam, ze:
1. Ma bardzo duzo pracy
2. Jak chyba zauwazylas, to FORUM bardzo sie zmienilo. Stalo sie raczej biurem tlumaczenia SMS'ow. Warto poprosic Lukara o zalozenie dzialu "SMS'y", a wtedy "Nauka" stalaby sie bardziej przejrzysta. Sama duzo kozystalam z wyjasnien Sla, a takze paru innych osbob, ktore tez zniknely ( jestem samoukiem i pomoc kogos kto ma wiedze usystematyzowana , jest mile widziana).
Pozdrawiam
Ojej, milo mi ze ktos zauwazyl moja nieobecnosc! Przepraszam, ale jestem okropnie zajeta, robie tysiace roznych rzeczy naraz i wcale sobie z nimi nie radze. Na forum interesuja mnie kwestie czysto jezykowe, problemy gramatyczne i lubie cos tlumaczyc, ale po pierwsze, w gaszczu SMSkow nie znajduje tego co moglabym zrobic, a po drugie, ostatnio kiedy bywalam na forum widzialam ze bylo sporo osob ktore robily to co ja i swietnie sobie radzily dlatego zajelam sie innymi sprawami.

Faktycznie, gdyby byly rozdzielone dzialy: gramatyka oraz tlumaczenia, byloby znacznie latwiej. Z reguly samo przeszukiwanie postow zajmuje mi wiecej czasu niz moglabym poswiecic na jakas odpowiedz, no i rezygnuje...

Pozdrawiam serdecznie forumowiczow! Jesli moge byc w czyms pomocna, chetnie pomoge
czesc Sla
to milo, ze jednak tu zagladasz :-) tez stracilam Cie z oczu i bylo smutnawo:-)
To-ja, nie po raz pierwszy czytam, ze forum sie zmienilo, spotkalam sie z wypowiedziami, ze "najlepsi" stad odeszli...