wizzair

Temat przeniesiony do archwium.
Mam pytanie czy wizzair ponosi jakieś
konsekwencje za odwołany lot!
Miałam wracać do Polski 19 grudnia z Treviso, lot został odwołany-powód warunki atmosferyczne. Wielkie zamieszanie kolejka długa do informacji. Hmm pojawiła się nawet wiadomość że odbędzie się ten lot ale z Wenecji tylko trzeba się tam dostać oczywiście dla pasaż wizzair będzie podstawiony prywatny autokar do Wenecji za jedyne 100 euro. gdzie po przyjeździe do Wenecji pani w inf. powiedziała że ona nic o tym nie wie , że jakiś lot do Polski ma być.
Nieszczęście ja nie musiałam pieniędzy tracić na feralny kurs do Wenecji i na drugi dzień wróciłam do Polski autokarem, którym jechałam aż 27 godz. bo po drodze się zepsuł.
Ciekawa jestem jak poradzili sobie inni czy dotarli na święta?
byl podobny post na temat Volare,masz tam wyszczegolnione co ma zrobic przewozniki jakie ma obowiazki w przypadku odwolania lotu http://www.wloski.ang.pl/Volareweb_Zwrot_za_bilety_33935.html zaodwolonay lot nalezy ci sie zwrot za bilet i odszkodowaniedo kwoty 250 eu ale muszisz sama o nie wystapic na pismie w ciagu ilus tam dni od owego zdarzenia/nie pamietam ilu/http://reklamacje.wieszjak.pl/zadania-konsumenta/86031,Odszkodowanie-za-odwolany-lot.html
http://reklamacje.wieszjak.pl/zadania-konsumenta/100501,Co-zrobic-jesli-lot-zostanie-odwolany.html http://prawa-konsumenta.wieszjak.pl/konsument-w-ue/97318,Odszkodowanie-nalezy-sie-nawet--gdy-w-samolocie-nastapila-usterka.html http://prawa-konsumenta.wieszjak.pl/konsument-w-ue/95982,Co-zrobic-jesli-linie-lotnicze-nie-uwzglednia-reklamacji.html ten ost link jest bardzo wazny...i doradzam przed wylotem ostanie dni miec caly czas wlaczona komorke i kontrolowac swoj mail/komorke z tym numerem telef.jaki podalo sie w internetowej rezerwacji biletu..bo moga na ostatani moment przyslac info o zmianie godziny wylotu,przewoznika czy odwolaniu lotu..hmmm.. raz mi sie to przydarzylo
Dziękuję za odpowiedź.Ale jest również wzmianka o nadzwyczajnych okolicznościach...
"Od obowiązku wypłaty rekompensaty przewoźnik lotniczy może się uchylić, jeśli jest w stanie dowieść, że odwołanie lotu było spowodowanie nadzwyczajnymi okolicznościami, których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków"
Słyszałam również,że skoro to są tanie linie lotnicze to nie przysługuje odszkodowanie....czy to prawda!
http://reklamacje.wieszjak.pl/zadania-konsumenta/86031,Odszkodowanie-za-odwolany-lot.html Wizz wprowadzil oplate za odprawe na lotnisku..od 1 kwietnia br /Primaparilis?/W przypadku zapłaty za odprawę na lotnisku w momencie rezerwacji biletu za pomocą strony internetowej jej koszt będzie wynosił 23 zł (5 euro), w przypadku dokonania płatności na lotnisku w dniu lotu 46 zł (10 euro). Odprawy przez Internet można dokonać od 7 dni do 3 godzin przed planową godziną odlotu.
KasiaKasiula napisz do Komisji Ochrony Praw Pasażerów przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Skargę należy złożyć na formularzu, który dostępny jest na stronie Komisji. Kopiuj wszelka korespondencje i zalaczaj te kopie pozniej przy odwolanich..i nie daruj..nie ustepuj http://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_Ochrony_Praw_Pasa%C5%BCer%C3%B3w
Prośby nie pomogły zwrócą mi pieniądze ale jedynie za bilet reszta ich nie interesuje to że sama musiałam płacić za nocleg w hotelu i za to że musiałam wracać busem do Polski jedynie za 95 euro. Napisali mi że to nie ich wina że przepraszają. Nie należny mi się też odszkodowanie w wysokości 250 Euro. gdyż odwołanie loty nie było z ich winy tylko warunków atmosferycznych oni dołożyli wszelkich starań .......wrr
no to i tak masz szczescie, ja raz mialam miec lot o 6 rano do rzymu i stamtad ok 17 do katanii, niestety wizz nie raczyl mnie powiadomic ani email-em, ani sms-em, choc twierdzili, ze niby to zrobili, ale ja kilka razy na dzien kontroluje poczte, wiec klamali, i pojawiam sie o 4 rano w katowicach i dowiaduje sie, ze lot odbedzie sie o 12tej, no nic nie pozostalo mi oprocz czekania, przyszla 12-ta i niestety lot przesuniety i mial odbyc sie o 15tej w tym momencie, stracilam juz lot do katanii, wiec niestety musialam w trybie natychmiastowym zakupic bilet (nie wspomne o jego cenie w tym dniu) na godzine 19ta, ostatni lot tego dnia...i wreszcie o tej 15tej polecielismy, nastepnie przylecielismy o 17tej i oczywiscie musialam zmienic lotniska=wydac pieniadze na taxi, bo normalnie nie zdazyla bym przed odlotem, zdazylam jako jedna z ostatnich wejsc do samolotu, wizz oczywiscie mnie olal i to, ze stracilam jeden bilet, drugi musialam zakupic i zaplacic za taxi, ktorego cena rownala sie cenie drugiego biletu...szkoda slow, no ale i tak wole latac wizzem niz ryanairem...
Wiele jest takich historii. Najgorsze jest to że tych przepisów jest mnóstwo .....i co z tego oni rządzą się swoimi prawami a my szare pospólstwo nie możemy nic zrobić i latamy sobie tymi liniami lotniczymi bo przecież bilety są tak tanie ha ha. Mają na wszystko swoje własne wytłumaczenie-wina zawsze po stronie pasażera.

A więc latajmy dalej tanimi liniami lotniczymi w nadziei , że nic się nie stanie co przeszkodziło by nam w dotarciu do celu-tylko nadzieja nam pozostaje ....
Hej, hej..mi sie udalo, ale z Ryanairem ..chyba uzyskac zwrot kosztow za odwolany lot z powodu warunkow atmosferycznych. Wydaje mi sie , ze tak samo Wizz powinien zwracac koszty za niewykorzystany lot.
Napisala fax pod wskazany numer i po 2 tygodniach dostalam odpowiedz.
Following your recent refund request for booking confirmation number J5CEKV.

...We confirm that your refund request has been processed back to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.
The amount refunded to your credit/debit card is EURXX.XX
Yours sincerely
Ryanair Customer Services
ah ah ..teraz doczytalam...ze zwroca... za lot. wiec nier bierzcie pod uwage mojego poprzedniego postu :-)))
przyslali Ci powiadomienie na maila ze zwroca koszty? ja tez czekam i czekam, wyslalam faks, zadnej informacji nie dostalam
Jeżeli chodzi o mnie to dostałam potwierdzenie za 2dni od mojego maila ,że wrócą mi za bilet-wyślą mi pieniądze na konto
Mi odpowiedzili mailem na faks, ale to trwalao jakies 2tyg. natomiast AXA... ci od ubezpieczenia wykupionego na lot Ryana ..cisza....zaraz bede ich poganiac...
Faks Wizzair 227636102 Fax Wizz Air 227636102 To jest faks Wizzair Polska biuro Warszawa, który można otrzymać tylko dzwoniąc na płatną infolinię.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia