la residenza ...

Temat przeniesiony do archwium.
Mam bardzo wazne pytanie ,czy nie majac pracy za granica ani zadnej umowy o prace moge zdobyc residenze tylko jesli moi rodzice potwierdza,ze mnie utrzymuja za granica ? jakie dokumenty sa mi potrzebne ? co mam zrobic w takiej sytuacji ? nie jestem studentka,ale w tej chwili sytuacja jest taka,ze jedynym dowodem ,ze posiadam srodki na utrzymanie sa rodzice ,co moge zrobic ?
nie..ale moga ci rodzice wplacic na konto bankowe w IT na twe imie odpowiednia kwote ok 5.600 eu /w tym roku chyba jest taka kwota,co rok rosnie..podziel ja na 12 mies i wyjdzie ci koszt utrzymania sie samodzilnie jako minimum socjalnedo przezycia i nie wyciagania reki do wloskiej Opieki spol/..chociaz to/darowizna/ sie kloci z prawem polskim bo darowizne mozesz przyjac od jednego z rodzicow cos ok ciut ponad 9 tys zl w skali roku..od ojca i oddzielnie od matki..musza to byc przelewy bankowe w Pl..zalozmy ze 10 tys zl to jest 2.50o eu x 2..i jaks twoja wczesniej ulokowana przez ciebie kwota twoich oszczednosci...ok 2 tys czy lepiej 3 tys zl i juz masz potrzebny wklad... http://www.wloski.ang.pl/forum/zycie-praca-nauka/197048 przeczytaj tu dokladnie wpisy Deelayah
Sette, widzę, że już zapomniałaś o tym, co Ci w tamtym wątku wyjaśniałam: nie ma potrzeby wpłacania potrzebnych środków na konto zainteresowanego, wystarczy oświadczenie rodziców autorki, że zapewnią jej środki na utrzymanie, poparte wyciągiem z ich konta.
sorry :D zapomnialam..ale wiedzialm ze wszystko co potrzebne znajdzie w twoich wlasnie wpisach..zapomnialam, ze wystrczy wyciag z ich konta....Ale staralam sie :D! Liczylam ze tu wpadniesz i sprostujesz to co mi 'krzywo' wyszlo,dzieki:D