Jak opisać obrazek? Pomocy :o

Temat przeniesiony do archwium.
Witam :)
Za niecałe 3 miesiące zdaję maturę z włoskiego. Jestem praktycznie samoukiem. Proszę o pomoc w opisywaniu obrazka, by było to w miarę spójne i sensowne. Jak powiedzieć np. na tym obrazku/ tej fotografii znajduje się... Czy to przypadek z SU + rodzajnik? Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam :) Paweł.
In questa fotografia/nella fotografia
Hej!miałabym małe pytanko...bo tak sie składa, że ja również zdaje mature z włoskiego.mogłabyś mi powiedzieć jak ty się uczysz do matury, bo ja również jestem samouczkiem:)?
Hej :)
No i widzisz jacy my ambitni ;p
Kurcze, trochę się tego boję, czy przypadkiem nie robię błędu ;o
No to tak: korzystam z wielu książek: Espresso 1 i 2, repetytorium z Wagrosa, książki z odmianami czasowników z Buchamanna ( choć to nie jest światowej kalsy wyd.), gramatyka z Langenscheita... No i tak dziobię dzień w dzień to z jednej to z drugiej książki, poza tym czytam włoskie artykuły no i te magiczne włoskie pioseneczki ;p Ale wiesz, poza tym całym "niby opanowanym" słownictwie trzeba też umieć się wypowiedzieć, niestety nie ma mnie kto sprawdzić od tego roku, bo nasza nauczycielka od włoskiego emigrowała na stałe do Italii,a nowego nauczyciela nam nie znaleźli ;/ Dzięki Dyrekcjo ;/
Ale myślę, że mając zasób słownictwa sama siebie słyszysz czy mówisz w miarę poprawnie czy też nie. Koniecznie słucham radia włoskiego ( Rai, itp.), jak również włoska tv, co pozwoliło mi się osłuchać mniej więcej z ich śpiewnym i szybkim mówieniem . I niestety tutaj moje mozliwosci sie kończą, bo w mojej okolicy nie ma żadnego nauczyciela od włoskiego niestety ;/
Mam nadzieję, że będzie wporzo. Wiesz, trzeba w siebie uwierzyć ;) ^^

A teraz moje pytanko- jak długo się uczysz, czy ma Cie kto sprawdzić i w jaki sposób się przygotowujesz? Aha, i może masz jakąś propozycję choćby najmniejszą... :D