Jak widzisz staram sie nauczyc wloskiego. Jeszcze bardzo wiele rzeczy nie umiem, pisac będę tylko po wlosku, a rozmawiac będziemy po angielsku, dobrze? Ale jak wspomniałam wcześniej w krotce będziemy rozmawiac po wlosku. Od dzisiaj zaczelam szukac pracy i znalazłam jedna bardzo ciekawa i jutro skladam CV. Wiecej napisze ci jutro. Za 2 godziny ide spac, bo jutro musze isc na uczelnie. Zapomniałam podziękować ci za dzisiejszego maila, za slowa które napisałeś. Bardzo za toba tesknie, bardzo mi na tobie zalezy.
Tak, zrozumiałam prawie wszystko.
Come vedi mi tento imparare l’italiano. Ancora molto le cose non lo so, saró stato scrivere solo in l’italiano ma potremo parlare in inglese. Ma come ho ricordo presto potremo pralare in italiano. Da oggi comincio cercare il lovoro e ho trovo il lavoro e molto interesante e domani porgere CV. Domani ti piu scrivero. Fra due ore io vado a dormire che domani devo andare dell’universita. Ho dimentico ti ringraziare per mail, per le parole che hai scrivere. Mi manchi tantissimo, (tu wlasnie nie wiem).
Si, ho capisco quasi tutti.
Dziekuje osobie ktora mi to poprawi!