do sprawdzenia

Temat przeniesiony do archwium.
Come va? Come corso di teatro? ;) Io ho molto lavoro, molto ricevimento hehehe :) e poco un tempo libero. Sulla ferie invernale non vado da nessuna parte. Tutte le ferie invernale ho corsa (patente di Guida). Ancora
Grazie per le tue fote – molto bene, Vedo, se hai svago non poco ;)
odesso saro avere lezzione di italiano privato e dobbiamo cercare nuovo educatore .

Non scriveri, quanti anni sarai avere In giugo ;)
ciao come va ? come va il corso dell teatro?;)io ho molto lavoro,molto ricevimento(nie wiem w jakim sensie to jest npisane) e per questo ho poco tempo libero.durante le ferie l'invernali ho il corso di autoscuola e non posso andare da nessuna parte.grazie per le tue foto -molto belle.vedo che non ti manca il divertimento ;).adesso vorrei prendere le lezioni privati d'italiano e devo cercare nuovo l'insegnante(teraz chcialbym wziac prywatne lekcje wloskiego i musze poszukac nowego nauczyciela).non hai scritto quanti anni compierai a giugno.

odesso saro avere lezzione di italiano privato e dobbiamo cercare
>nuovo educatore .tego tez nie rozumiem chcesz wziac lekcje czy juz bralas i musisz zmienic nauczyciela???

nastepnym razem jak chcesz cos poprawic to napisz to tez po polsku bo tak cezko cokolwiek zrozumiec! ;) nie wiadmo co chcesz napisac!
skoro wstawiłam "nuovo" tzn., że nowego :) ... Hmm.. Czyli jak będzie?
skoro wstawilas i wiesz co to chyba tez wiesz jak jest poprawnie :P
pulina chodzi o to ze to w ogole nie ma sensu dla kogos kto nie wie co chcesz powiedziec czy wam to ciezko zozumiec!?
to ze ma byc nowy to sie domyslilam tylko nie wiem czy mialas juz lekcje i nie ma tego nauczyciela czy dopiero szukasz nowego!!!!!!!!!!!!!!!!!
gdybym dopiero zaczynała to wtedy logiczne, że nauczyciel będzie nowy, no ale może tylko mi się tak wydaje ;). Dzięki za pomoc :).
no nie do konca do wynikalo z twojego tekstu i WCALE logiczne nie bylo ! :D
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Pomoc językowa