spr moich wypocin na temat rodziny :) plisss

Temat przeniesiony do archwium.
moja rodzina
Moja rodzina nie jest duza, składa się z 3 osób. jestem jedynaczką. Moj tata ma na imie Robert a mama Anna. Mój tata ma 44 lata. Z charakteru jest bardzo wesoly, przyjaznie nastawiony do swiata i ludzi. Moja mama ma 45 lat. . z charakteru mama jest osoba rozwazna, ambitna i wesola. jest moja najlepsza przyjaciolka - ososba, ktorej najbardziej ufam. Wie o wszystkim co dzieje sie w moim zyciu. zawsze moge na niej polegac. Moja ciocia Beata jest siostrą mojego taty, mój kuzyn Kamil jest jej synem. Najbardziej go lubie 
Mama ma wiele rodzenstwa 2 starsze siostry i 4 młodszych braci. Wszyscy maja dzieci są moimi kuzynami i kuzynkami. Kuzynki są starsze i są zamężne. Mają juz dzieci które mowią na mnie ciocia. Ja nie jestem zamężna.
Mój tata pochodzi z Suwałk. Tam mieszka moja babcia Janina i dziadek Józef. Mama pochodzi z Warszawy. Moi rodzice poznali się w Katowicach i tu zamieszkali. Z całej naszej rodziny tylko my mieszkamy w Katowicach

La familia
La mia familia non e grande. e' composta da tre persone:la mia mamma,il mio papa', ed io. Io sono la fìglia ùnica. Il mio papa’ chama Robert invece mamma chama Anna. Mio padre ha 44 anni. .Di carattere e' molto allegro,amichevole con il mondo e con la gente. La mia madre ha 45 anni. Di carattere la mamma e' una persona riflessiva, ambiziosa ed allegra.Per me e' la mia migliore amica-persona di quale mi fido di piu',sa di tutto quanto sucede nella mia vita,posso sempre contare su di lei. La mia zia Beata e la sorella di mio papa’, il mio cugino Kamil e suo figlio. (najbardziej) lo piaco.
La mia mamma ha le molto frtelli e sorelle. Due pici grande le sorelle e quatro pici piccolo. Tutti hanno i bambini quale sono le mio cugini. Le cugini sono pici grande e (zamężne). Tutti hanno Hanno i bambini che parlano per mi zia. Io sono non ho marito . Il mio papa dove di Suwałki. Li abita la mia nonna Janina e nonno Józef. Mamma dove di Warszawa. I mio genitori conoscersi di Katowice e qui abitano. Con tutto la nostra familia soltanto noi abitaiamo di Katowice.
Amo tutta la mia famiglia,non immagino come sarebbe la mia vita senza di loro,ho la sicurezza di poter sempre contare su di loro,non cambiereì la mia famiglia per nessun altra al mondo-mai!!!!

troche sie rozciągneło ale głownym zamierzeniem bylo uzycie jak najwiecej rzeczowników z rodziny z poprawnymi oczywiscie la le itd no i troszke moj jej wasz powalczyłam ale na zakończenie to juz nie dałam rady gdzie niegdzie jest tylko w nawiasie słowo ktorego nie pokazał mi słownik
ucze sie pare miesiecy i to na uczelni raz w tyg wiec jest ciezko ...
ale starałam sie jak mogłam
prosze bardzo o sprawdzenie wszytkich byków :)
sorki nie ma koncówki w wersjo polskiej :

kocham cala moja rodzine! nie wyobrazam sobie zycia bez nich. wiem, ze zawsze moge na nich liczyc. nie zamienilabym mojej rodziny na inna - nigdy!!
nie ktore zdania sa zapozyczone z ksiazek i notatek wiec moze do siebie nie pasowac :(
La famiglia
La mia famiglia più stretta non e grande, e' composta da tre persone:la mia mamma,il mio papà, e me. Io sono la figlia unica. Il mio papà si chiama Robert e la mia mamma si chiama Anna. Mio padre ha 44 anni. Di carattere e' molto allegro,disponibile ed amichevole con la gente. Mia madre ha 45 anni. La mia mamma di carattere e' una persona riflessiva, ambiziosa ed allegra. Per me lei e' la migliore amica-persona di quale mi fido più degli altri. Lei sa tutto quello che succede nella mia vita ed io posso sempre contare su di lei. Nella famiglia più lontana c’è mia zia Beata che è la sorella del mio papà, il mio cugino Kamil è il suo figlio. Kamil mi piace più di tutti//A Kamil sono affezionata più che agli altri//
La mia mamma ha molti fratelli e sorelle. Due sorelle più grandi e quattro fratelli più piccoli. Tutti hanno i figli che sono le mie cugine ed i miei cugini. Le cugine sono più grandi di me e sono già sposate. Tutte loro hanno già dei bambini che mi chiamino zia. Io non sono sposata//non ho un marito//.
Il mio papà proviene da Suwałki. Lì abitano mia nonna Janina e mio nonno Józef. La mia mamma proviene da Varsavia. I miei genitori si sono conosciuti a Katowice e qui hanno deciso di vivere. Di tutta la famiglia soltanto io con i miei genitori abitiamo a Katowice.
Io voglio bene a tutta mia famiglia, non immagino la mia vita senza di loro,ho la sicurezza di poter sempre contare su di loro, non scambierei mai la mia famiglia con nessuna altra al mondo!!!!

nie gwarantuje, ze z rodzajnikami jest wszystko w porzadku :)
w pierwszym zdaniu zamiast e me dalabym ed io.
dziekuje serdecznie
tak bardzo bardzo :)
Kasiczku, nie nie nie.:)
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Życie, praca, nauka