proszę o pomoc i sprawdzenie

Temat przeniesiony do archwium.
Witam., potrzebuje pilnie pomocy, mam napisać po włosku o swoim ulubionym programie po włosku. Nie radze sobie zbyt dobrze, uczę się dopiero rok więc proszę o wyrozumiałość. Będę bardzo wdzięczna komuś kto mi pomoże.

mój ulubiony program telewizyjny to "najlepsi tancerze ameryki" Emitowany jest on o godz. 19 na kanale MTV. Program jest o osobach które pragną zostać najlepszymi tancerzami. Prezentują oni swoje układy taneczne, które oceniane są przez jury. Lecz to widzowie decydują kto wygra. Bardzo lubię ten program ponieważ kocham tańczyć tak jak osoby występujące w tym programie i mogę nauczyć się ciekawych kroków tanecznych.

Il mio programma televisivo preferito è "i migliori ballerini in America" è emesso sotto la presidenza dell'on. 19 su MTV. Il programma è per le persone che vogliono essere i migliori ballerini. Essi presentano i loro modelli, che vengono valutati dalla giuria. Ma i telespettatori a decidere chi vince. Mi piace molto questo programma perché amo ballare come le persone che appaiono in questo programma e posso imparare passi di danza interessanti.
Il mio programma televisivo preferito è "i migliori ballerini in America" è trasemesso alle ore 19 su MTV. Il programma è per le persone che vogliono diventare i migliori ballerini. Essi presentano le loro coreografie, e vengono valutati dalla giuria. Ma sono i telespettatori a decidere chi vince. Mi piace molto questo programma perché amo ballare come le persone che appaiono in questo programma e posso imparare passi di danza interessanti.
bardzo dziękuje za pomoc :*
scusami "i migliori ballerini d'america"