Pomoc w zadaniu

Temat przeniesiony do archwium.
cześć
mam zadanie dotyczące chodzenia po mieście.
Zrobiłem je jednak doszedłem do wniosku że jest w nim duuuużo błędów ;[
Bardzo proszę o sprawdzenie [ jestem zielony z włoskiego i z góry proszę o niezmienianie ew. czasów na inne ponieważ nie będzie odpowiadało to mojej wiedzy i umiejętności włoskojęzycznych...]
W zadaniu chodzi o przedstawienie pewnej trasy , idz prosto, skręć w lewo/prawo itp... itd...
Myślę że mimo błędów i tak zrozumiecie o co mniej więcej chodzi :-]
oto treść:

A piedi nei pressi di Cracovia...
Visita il museo Sukiennice sul Rynek Głowny.
Va per la strada Grodzka, va dritto attraversa l'incrocio con la strada Franciszkańska é Poselska.
Va dritto per circa 50m, sulla sinistra c'e Kościół Świętych Apostołów Piotra i Pawła.
Ritorna al strada Grodzka é va aranti per circa 150m. Va dritto attraversa l'incrocio con la strada Podzamcze. Si é ora sulla strada Droga do Zamku, va dritto per circa 100m é visita il castello reale Wawel.


Do tego są ładne obrazki Kościółka, Wawelu i Sukiennic coby za brzydko to wszystko nie wyglądało ;]
Bardzo proszę o pomoc,
z góry dziękuje ;]
chyba oddam takie bo czas ucieka a ja nic nie wykombinowałem...
To, co napisałeś jest bardzo dobre. Jest tylko kilka maleńkich błędów.
Jest też możliwe przetłumaczyć do włoskiego polskie nazwy.

A piedi nei pressi di Cracovia...
Jest ok, tylko "nei pressi di Cracovia" znaczy "w pobliżu Krakowa", nie "w Krakowie" (=a Cracovia).

Visita il museo Sukiennice sul Rynek Głowny.
OK! Anche: "Visita il Palazzo del tessuto nella Piazza del Mercato"

Va per la strada Grodzka, va dritto attraversa l'incrocio con la strada Franciszkańska é Poselska.
Va' si scrive con l'apostrofo, e comunque preferirei scrivere vai (più gentile). "ulica" è "via" non strada (=droga). Scriverei: Prendi via Grodzka (via del Municipio), prosegui oltre l'incrocio con via Franciszkańska (via Francescana) fino a incrociare via Poselska (via del Parlamento).