opis dnia

Temat przeniesiony do archwium.
Witajcie, czy ktoś mógłby mi sprawdzić poprawność w zadaniu?

Mi sveglio alle sette. Vado sotto la doccia e mi lavo in fretta. Poi tomo in camera da letto vestirsi, pettinarsi e truccarsi. Io faccio colazione alle sette e mazza a casa e composta tei, cereali e il latte e leggere le news. Prendo il libro e le note e prepararsi ad usire. Alle otto mena dieci vado all`Università.
All`Università io inconto con un amico. Insieme andiamo alle lezioni. Alle undici mandiono pranzo in mensa, abbiamo in programma che cosa fare la sera. Le lezioni finiscono alle tredici.
Dopo le lezioni vado al negozio, poi ternare al dormitono. Circa quattordici cena cuoco e composta riso con carne o spaghetti. Solitamente ho anche ascoltare la musica o guardare la TV.
Poi fare il comito e imparare, spesso leggere libri. Circa dicianove incontarsi con gli amici, andare pre la pizza e un film. Noi parliamo della nostra giornata. Torno in stanza alle vintidue. Controllo (? sprawdzam maila) e mail, guarolo diverse pagine in Internet. Poi vado a lavere e dormire a mezzanotte.
tormo, mazza, tei, usire,mena,inconto,ternare,dormitona,comito,pre,vintidue,guarolo...co chciałaś napisać?...to nawet nie są zwykłe literówki...żle odpisałaś z czyjegoś rękopisu, zwłaszcza to "guarolo", ktoś niestarannie napisał literę d, a ty odpisałaś ol :))) ...

...to zadanie trzeba by całe poprawić, tzn. napisać od nowa... jeśli to poprawione ma służyć Twojej własnej nauce, to w porządku, po to jest to Forum, a jeśli ma być oceniane przez nauczyciela, to...hmmm
:)
edytowany przez yamadawa: 30 lis 2013
nie piewszy raz pojawia sie tuwprosbie o poprawe slowo COMPOSTA..oznaczajace po wlosku kompost,nasz stary polski kompost ..jesli ktos ma ogrodek..lub dziadkowie maja w PL ogrodek to powinien zlapac, ze kompost to nawóz organiczny wytwarzany z odpadów roślinnych i zwierzęcych w wyniku butwienia

composta di mele to jest kompot z jablek :D
Jak już napisała yamadawa żle spisane i brak sensu w zdaniach. Jak nawet chcecie tłumaczyć to piszcie krótkie zdania o poprawnej konstrukcji gramatycznej.
Miłej niedzieli .