Bardzo prosze na polski...

Temat przeniesiony do archwium.
Ora vivo in Toscana. Conosci? Vicino Pisa. Studio informatica e lavoro nell`ambiente militare paracadutista.
In Polonia non sono mai stato ma ho avuto una ragazza di Cracovia due anni fa`. Sono un ragazzo paziente, molto simpatico che ama la vita. Dai dimmi qualcosa d te. Baci
Obecnie mieszkam w Toskanii. Znasz[ ten obszar] ? Koło Pisy. Studiuje informatyke i pracuje w (??)[jakims] wojskowym odziale/ sekcji spadochronowej (??)
W Polsce nie byłem nigdy ale miałem dziewczynę z Krakowa dwa lata temu. Jestem cierpliwym, bardzo sympatycznym chlopakiem, ktory kocha zycie. Teraz powiedz mi cos o tobie [sobie]. Buziaki

Hymmm mam nadzieje, ze nie wprowadzam w błąd :)
Obecnie mieszkam w Toskanii. Znasz? Blisko Pizy. Studiuję informatykę i pracuję w środowisku wojskowym (jako???) spadochroniarz. Nigdy nie byłem w Polsce ale dwa lata temu miałem dziewczynę z Krakowa. Jestem cierpliwy, bardzo sympatyczny, kocham życie. Powiedz mi cos o sobie. Buziaki

PS: nie moge tylko wydedukować czy on skacze na spadochronie, czy tylko pracuje wśród osób które skaczą...

Pozdrawiam
Bardzo wam dziękuje.Prosze jeszcze odpowiedz do niego:
"Pewnie,że wiem gdzie to jest.Już na pewno dużo o mnie wiesz bo zamieściłam informacje.Ucze się w 3 klasie gimnazjum.Do Włoch jezdze na wakacje.W Rzymie mam rodzine.Być może uda mi się pojechać za 3 miesiące na ferie.Jestem odważna,uparta,dąże do celów, które sobie postawie.Optymiestycznie nastawiona do życia,ale jak mi ktoś podpadnie to lepiej ze mną nie zadzierać...;)Jak będziesz chciał jeszcze coś wiedzieć,pisz."
bardzo prosze...:(
:(
prosze niech mi ktos pomoze