Amando.it... :)

Temat przeniesiony do archwium.
Ciao a tutti:)Wiem,że na forum jest dużo takich "romantycznych tekstów'ale wykorzystałam już wszystkie,więć bardzo prosze jeżeli będzie ktoś tak miły i pomoże mi przetłumaczyć.

Stanotte ho guardato il cielo e ho visto tante stelle che brillavano; allora ho pensato a te e ho scoperto che dai luce alla mia vita. Sei la stella più bella!!

chi ama non dimentica, chi dimentica non ama, chi ama e poi dimentica ha poi dimenticato come si ama!

Quando ti sfiorerò per la prima volta, sarà con le mie labbra...

Tu sei la mia gioia, la mia pena, la mia canzone d'amore, i miei colori, sei il sangue che scorre dentro le mie vene.

Fa del tuo amore una pioggia di Baci sulle mie labbra.
Może mi ktoś chociaż 2 pomoć przetłumaczyć?
Dzisiaj w nocy spojrzałem w niebo i zobaczyłem wiele świecących gwiazd; więc pomyślałem o tobie i odkryłem, że dajesz światło mojemu życiu. Jesteś najpiękniejszą gwiazdą!

Kto kocha nie zapomina, kto zapomina nie kocha, kto kocha i zapomina zapomnie potem jak się kocha.

Kiedy cię dotknę po raz peirwszy, zrobię to moimi ustami...
Dziś w nocy patrzyłem na niebo i widziałem wiele gwiazd, które błyszczały, więc pomyslałem o Tobie i odkryłem, że dajesz światło mojemu życiu. Jesteś naj[iękniejszą gwiazdą!!
Stanotte ho guardato il cielo e ho visto tante stelle che brillavano;
allora ho pensato a te e ho scoperto che dai luce alla mia vita. Sei la stella più bella!!

dzisiaj patrzylam w niebo i widzialam mnostwo gwiazd, ktore swiecily; a zatem pomyslalam o tobie i odkrylam, ze dajesz swiatlo memu zyciu. jestes najpiekniejsza z gwiazd!

chi ama non dimentica, chi dimentica non ama, chi ama e poi dimentica
>ha poi dimenticato come si ama!

Kto kocha nie zapomina, kto zapomina nie kocha, kto kocha i pozniej zapomina, zapomnial jak sie kocha
a co oznaczają le vene?? bo nie wiem :(
Dziękuje pieknie:)
A czy trzeba zmienić jakieś koncówki żeby wyslać do chłopaka?
Dzis w nocy spojrzalem/am w niebo i zobaczylem/am tyle swiecacych gwiazd wiec pomyslaem /am o Tobie i odkrylem ze nadajesz swiatlo memu zyciu..Jestes najpiekniejsza gwiazda!

Kto kocha nie zapomina kto zapomina nie kocha kto kocha a potem zapomina zapomina potem jak sie kocha!

to sa na razie pierwsze 2
nie
le vene to zyly ale moze miec rowniez inne znaczenie w zaleznosci od kontekstu
Dziękuje!!!:)
Jeszcze tak krótko:
"Fa del tuo amore una pioggia di Baci sulle mie labbra"
wolne tlumaczenie: niech twoja milosc przemieni sie w deszcz pocalunkow na moich ustach
zrob z twej milosci deszcz pocalunkow na moich ustach
badz: przemien swa milosc w deszcz pocalunkow na moich ustach
Grazie:)
twoja milosc jest jak deszcz pocalunkow na moich ustach - to moja wersja ktos ma inna?
wprawdzie nie mam innej wersji ale mam prosbe o przetlumaczenie: nie wiem czy twoje zaproszenie jest nadal aktualne,bo przyjechalabym z przyjemnoscia,ale na razie nie moge-niestety to zalezy od szkoly a nie ode mnie,jeszcze nie wiem czy w ogole bede miala wolne...szkoda bo milo(fajnie) byloby cie znowu zobaczyc...no chyba ze poznales jakas interesujaca dziewczyne i juz o mnie nie myslisz?ok serdeczne pozdrowienia na razie pa. z gory dziekuje:)
Non so se il tuo invito sia ancora attuale perche' sarei venuta con piacere, ma per ora non posso - purtroppo non dipende da me ma dalla scuola, non so ancora di avere dei giorni liberi... Peccato perche' sarebbe carino vederti di nuovo... almeno che tu non abbia incontrato una ragazza interessante e non pesi piu' a me? Va bene, tanti saluti, ciao
ale fajnie ze tak szybko dzieki bardzo.:)
calkiem to sympatyczne,przyda sie na Walentynki
Stanotte ho guardato il cielo e ho visto tante stelle che brillavano; allora ho pensato a te e ho scoperto che dai luce alla mia vita. Sei la stella più bella!!
chi ama non dimentica, chi dimentica non ama, chi ama e poi dimentica ha poi dimenticato come si ama!
Quando ti sfiorerò per la prima volta, sarà con le mie labbra...
Tu sei la mia gioia, la mia pena, la mia canzone d'amore, i miei colori, sei il sangue che scorre dentro le mie vene.
Fa del tuo amore una pioggia di Baci sulle mie labbra.

Tej nocy przygladalem sie niebu .Bylo na nim wiele migoczacych gwiazd ...a wiec pomyslalem o tobie i zrozumialem ze dajesz swiatlo memu zyciu . Jestes najpiekniejsza z nich.
Kto kocha nie zapomina ,kto zapomina nie kocha .Kto kocha ,a pozniej zapomina ,zapomnial jak sie kocha.
To czym cie dotkne po raz pirewszy , beda to moje usta.
Jestes moja radoscia, moja kara ,moja piesnia milosna , moimi kolorami ,jestes krwia ktura plynie w moich zylach .
Uczyn z twojej milosci deszcz pocalunkow ktury spadnie na moje usta.

:)
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Pomoc językowa - tłumaczenia