kreci mi sie w glowie

Temat przeniesiony do archwium.
'kochanie kreci mi sie w glowie i czuje sie slaba dzisiaj, nie wiem moze to przez pogode, ale prawdopodobnie tez przez nowe tabletki antykoncepcyjne, ktore zaczelam brac. Paolo kiedy bedziesz mogl znow do mnie przyjechac, masz duzo spraw do zalatwienia ? kocham cie bardzo i czekam dzis wieczorem na telefon:)'

prosze bardzo o tlumaczenie kochani:]
ktos pomoze mi?:(
amore mi gira la testa e mi sento molto debole tutto oggi. non so, potrebbe essere che sia il tempo la causa ma è più probabile che sia la pillola che ho comiciato a prendere.Paolo,quando potrai venire di nuovo da me? hai molte cose da sbrigare? ti amo tantissimo ed attendo la tua telefonata stasera.
pzdr:-)
*cominciato ;)
ajak jest dokladnie *tabletka antykoncepcyjna?
la pillola (ewentualnie mozesz dodac "anticoncezionale")
dziekuje bardzo deelaylah i trishya ;)
'kochanie mam nadzieje ze to co napisal Ci moj ex-chlopak nie zmienilo twojego nastawienia do mnie..a nawet wydaje mi sie , ze jescze bardziej zaczelo Ci na mnie zalezec, mam racje? on ciagle zyje iluzja, a ja wiem czego chce- tylko Ciebie"

jeszcze tylko to poprosze o pomoc
eo ? ci sei trish? ci sei deelaylah? aiutatemi
vi prego ragazze:(
'amore, spero che questo,cosa hai scritto il mio ex ragazzo non ha cambiato twojego nastawienia do mnie..a nawet sembra, che jeszcze bardziej zaczelo Ci na mnie zalezec, ho raggione? lui vivo in continuo iluzja, e Io so , cosa voglio, voglio solo te"
tylko to umiem , pomozcie :(
amore spero,che quello che ha scritto il mio ex ,non è riuscito a cambiare la tua opinione su di me...anzi,ti dico di più,penso ,che adesso sono ancora più importante per Te..ho ragione?lui vive d'illusione ...ma io so quello che voglio-cioè soltanto Te.
segui il tuo cuore e guarda bene dentro di te
Mai dire mai..........il vero amore bisogna alimentarlo sempre con il calore del cuore............ma a volte le lacrime ti fanno stare male. Ci vuole coraggio
grazie mille a kasia z milano:)
billy 22 , co ma znaczyc to zdanie? jakas wskazowka dla mnie? ja juz wiem czego chce !!!!, dzieki za troske!
perdonami bikkini,.......ma con la lingua polacca non capisco
billy 22 stai tranquilo, io so cosa faccio...Non ti preocupare ....grazie;)
Temat przeniesiony do archwium.