Bardzo proszę o szybkie tłumaczenie

Temat przeniesiony do archwium.
Proszę o przetłumaczenie :-) I z góry dziękuję.

"Dziś kupiłam 3 bilety na pociąg Roma Termini-Catania na dzień 23.07.06, mam kod rezerwacji ale nie otrzymałam żadnego potwierdzenia na e-mail. Czy sam kod mojej rezerwacji wystarczy?"
Oggi ho comprato 3 biglietti per il treno Roma Termini-Catania per il 23/07/2006, ho il codice prenotazione ma non ho ricevuto nessuna conferma via e-mail. Basta solo il codice della mia prenotazione?
Dziękuję :)
Zamówiłam właśnie dziś te bilety i nie dostałam potwierdzenia, wyślę im tego @.
Rzeczywiscie troche dziwne, ale moze wystarczy kod, powodzenia!
No właśnie i przez to trochę się martwię ale jak się zaloguję to w strefie klienta jest opcja "podsumowanie zamówień" i jest to moje zamówienie z kodem rezerwacji. Wysłałam @ ale na zły adres, na adres co by zmienić w trenitalia, nie znalazłam adresu na który moge napisać, nie wiem, może mi jeszcze wyślą tego @.
Moze po prostu zadzwon?:)
Zadzwoń? ;) Nie znam włoskiego.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia


Zostaw uwagę