prosze na wloski

Temat przeniesiony do archwium.
prosze o przetlumaczenie na wloski

pare lat temu ukonczylam studia,zaczelam pracowac w swoim zawodzie.dawno temu postanowilam pojsc na kolejne studia.zlozylam papiery i mnie przyjeli na tutejszym uniwersytecie.studiuje psychologie.za rok bede psychologiem dzieciecym.nie pracowalam w weekendy,ja poprostu chodzilam na uczelnie.Ucze sie w tajemnicy,nikt nie wie ze nadal sie ucze.oprocz dziadka.dlaczego ukrywam to w tajemnicy? bo powiedzialam sobie w czasie skladania dokumentow na uniwersytet,ze jesli mi sie uda,to zrobie ogromna niespodzianke sobie i swojej rodzinie,ktora bedzie ze mnie dumna.Udowodnie wszystkim ze nie jestem glupia i ze ukonczenie kolejnego kierunku studiow jest tylko moja i przemyslana decyzja.Bo trud nie polega w samej nauce tylko w utrzymaniu tego w tajemnicy."
un po' di anni fa ho finito gli studi universitari,ho cominciato a lavorare nella mia proffessione....Tempo fa ho deciso di iniziare l'altra faccolta',ho fatto tutte le formalita' necessarie e studio la psichologia....fra un'anno diventero' la psichologa per i bimbi ....non ho lavorato nel fine settimana'ma andavo all'universita'....Studio in segreto....nessuno dei miei sa che studi ancora a parte il nonno ....Perche' non dico niente a nessuno?rnPerche' quando mi sono iscritta all'universita' per la seconda volta ho promesso a me stessa che se ce la faro' cosi' faccio una grandissima sorpresa prima a me stessa ed anche alla mia famiglia,che sara' orgogliosa di me ...Sapranno che non sono stupida e che la conclusione di un'altra faccolta'e' soltanto una decisione mia e solo mia....Lo studio,,non e'solamente uno sforzo,ma lo sforzo piu' grande e' mantenere una cosa del genere in segreto....
melissa,wielkie dzieki,bardzo ci dziekuje
prosze o pomoc, króciutkie zdanie:
"opowiedz mi o sobie, o swojej rodzinie, pracy i zainteresowaniach"
racconta mi qualcosa di te , della tua famiglia , del lavoro e degli tuoi interessi .

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Pomoc językowa - tłumaczenia