Szanowny Kliencie,
informujemy, ze nie bylo na razie mozliwe aktywowanie linii ADSL Libero.
Telecom Italia poinformowal nas, ze na Panskim numerze telefonu jest juz aktywna lub jest w trakcie aktywacji usluga ADSL innego operatora.
Aby aktywowac ADSL LIbero, na Panskiej linii telefonicznej nie moze byc zadnej uslugi ADSL innego operatora, ani aktywnej, ani w trakcie aktywacji.
Jesli, zgodnie z informacja podana w fazie podpisywania umowy o aktywacje ADSL Libero, nie zlozyl Pan wniosku o aktywacje zadnej uslugi ADSL innego operatora, prosimy o wypelnienie formularza on-line, ktory znajdzie Pan w ponizszym linku: (http://internet.libero.it/adsl/adsl_attiva.phtml)
Moze Pan tez wypelnic i odeslac nam podpisany formularz, ktory znajdzie Pan w linku: http://assistenza.libero.it/areaclienti/download/Modulo_02_per_ADSL_a
ttiva.pdf.
W celu wyslania formularza moze Pan wybrac pomiedzy nastepujacymi opcjami:
* faksem na darmowy numer 8[tel]
* mailem na adres [email] mailto:servizio.attivazioni@li
bero.it
(UWAGA! formularz musi byc podpisany)
My ze swojej strony zobowiazujemy sie do dalszego wnioskowania u Telecom Italia o aktywacje Panskiej uslugi ADSL przez okolo kolejne 40 dni, po ktorych uplynieciu, jesli problem nie zostanie rozwiazany, zlecenie zostanie ostatecznie anulowane.
Otrzyma Pan wowczas z naszej strony prosbe o podpisanie nowej umowy abonenckiej, abysmy mogli w ten sposob rozpoczac od nowa procedure aktywacji uslugi ADSL.
Przypominamy, ze wszystkie szxczegolowe informacje moze Pan znalezc w linku http://internet.libero.it/adsl/a_wind_provider.phtml.
Dziekujemy za wybranie uslugi ADSL Libero.
Serdeczne pozdrowienia
Biuro Obslugi Klienta