TŁUMACZENIE

Temat przeniesiony do archwium.
Gentile Cliente,

La informiamo che non č stato ancora possibile procedere all’attivazione dell’ADSL di Libero.
Telecom Italia ci ha comunicato che sul suo numero telefonico risulta giŕ attivo, o in corso di attivazione, un servizio ADSL con un altro Operatore.
Per procedere all'attivazione dell’ADSL di Libero č infatti necessario che sulla linea telefonica non sia presente alcun servizio ADSL con altro Operatore, né attivo, né in corso di attivazione.

Se, come comunicato in fase di sottoscrizione dell’ADSL di Libero, non le risulta di aver fatto richiesta di attivazione di alcun servizio ADSL con un altro Operatore, la invitiamo a compilare il form on line che troverŕ al link: (http://internet.libero.it/adsl/adsl_attiva.phtml)

In alternativa, puň compilare e inviarci firmato il modulo che troverŕ al link: (http://assistenza.libero.it/areaclienti/download/Modulo_02_per_ADSL_attiva.pdf ).
Per inviare il modulo puň scegliere fra le seguenti modalitŕ:

*via fax al Numero Verde 8[tel]
*via posta elettronica all’indirizzo [email] [email] (N.B. il modulo deve essere firmato)


Sarŕ comunque nostro impegno continuare a richiedere a Telecom Italia l'attivazione del suo servizio ADSL ancora per circa 40 giorni, trascorsi i quali, se il problema persiste, l'ordine verrŕ definitivamente annullato.
In questo caso riceverŕ una comunicazione che la inviterŕ a sottoscrivere un nuovo abbonamento per consentirci di ricominciare la procedura di attivazione del servizio ADSL.

Le ricordiamo che puň trovare tutte le informazioni di dettaglio al link (http://internet.libero.it/adsl/a_wind_provider.phtml).


La ringraziamo per avere scelto il servizio ADSL di Libero

Cordiali Saluti
Servizio Clienti
Proszę o przetłumaczenie z góry dziękuję
Szanowny Kliencie,

informujemy, ze nie bylo na razie mozliwe aktywowanie linii ADSL Libero.
Telecom Italia poinformowal nas, ze na Panskim numerze telefonu jest juz aktywna lub jest w trakcie aktywacji usluga ADSL innego operatora.
Aby aktywowac ADSL LIbero, na Panskiej linii telefonicznej nie moze byc zadnej uslugi ADSL innego operatora, ani aktywnej, ani w trakcie aktywacji.

Jesli, zgodnie z informacja podana w fazie podpisywania umowy o aktywacje ADSL Libero, nie zlozyl Pan wniosku o aktywacje zadnej uslugi ADSL innego operatora, prosimy o wypelnienie formularza on-line, ktory znajdzie Pan w ponizszym linku: (http://internet.libero.it/adsl/adsl_attiva.phtml)

Moze Pan tez wypelnic i odeslac nam podpisany formularz, ktory znajdzie Pan w linku: http://assistenza.libero.it/areaclienti/download/Modulo_02_per_ADSL_a
ttiva.pdf.

W celu wyslania formularza moze Pan wybrac pomiedzy nastepujacymi opcjami:

* faksem na darmowy numer 8[tel]
* mailem na adres [email] mailto:servizio.attivazioni@li
bero.it
(UWAGA! formularz musi byc podpisany)

My ze swojej strony zobowiazujemy sie do dalszego wnioskowania u Telecom Italia o aktywacje Panskiej uslugi ADSL przez okolo kolejne 40 dni, po ktorych uplynieciu, jesli problem nie zostanie rozwiazany, zlecenie zostanie ostatecznie anulowane.
Otrzyma Pan wowczas z naszej strony prosbe o podpisanie nowej umowy abonenckiej, abysmy mogli w ten sposob rozpoczac od nowa procedure aktywacji uslugi ADSL.

Przypominamy, ze wszystkie szxczegolowe informacje moze Pan znalezc w linku http://internet.libero.it/adsl/a_wind_provider.phtml.

Dziekujemy za wybranie uslugi ADSL Libero.

Serdeczne pozdrowienia
Biuro Obslugi Klienta
streszczenie:
Nie moga aktywowac adsl Libero, poniewaz Telecom ich poinformowal, ze na twojej linii telefonicznej jest aktywny /lub jest w trakcie aktywacji/ serwis adsl z innym operatorem.
Jesli nie masz adsl od innego operatora (albo juz dzialajacego albo w fazie aktywacji) to wypelnij formularz ktory znajdziesz pod pierwszym adresem,
w alternatywie wypelnij ten spod drugiego zamieszczonego linka

wypelniony (i PODPISANY!) formularz mozesz wyslac faxem na podany numer lub poczta elektroniczna na podany adres.

Oni mimo wszystko beda jeszcze wystepowali do Telecom o aktywacje dla ciebie adsl przez 40 dni, potem jesli problem nie zostanie rozwiazany, twoja praktyka zostanie anulowana i otrzymasz wiadomosc zebys wystapil do nich o aktywacje po raz kolejny i otworza nastepna praktyke.

dodatkowe info znajdziesz pod ostatnim kinkiem.
no i jeszcze dziekuja i pozdrawiaja;)
oops, Dee byla szybsza ;)
Dzięki wam za tłumaczenie.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia