Drogi Clemente! Bardzo serdecznie pozdrawiam Ciebie i Mario.(Caro Clemente! Saluto calorosamente Te e Mario).Od mojego
>wyjazdu minęły 2 miesiące a ja ciągle mam wrażenie jakby to było
>wczoraj. (Sono passati 2 mesi dalla mia partenza, ma mi sembra ieri) Czas,który spędziliśmy razem był wyjątkowy.(Il tempo trascorso insieme è stato eccezionale)Bardzo dziękuję Ci
>za pomoc i za serce jakie nam okazałeś (Ti ringrazio di cuore per l'aiuto e per come sei stato gentile con noi (?)) . Jestem bardzo szczęśliwa, że
>spotkałam cię na swojej drodze (Sono davvero contenta di essermi imbattuta nella tua strada). Wiktoria często pyta o dziadka
>Clemente(Vittoria spesso chiede del nonno di Clemente). Ty i Mario jesteście dla nas jak rodzina.(Tu e Mario siete per noi come una famiglia) Myślę, że za rok
>nic się nie zmieni i znowu będziemy mogli się zobaczyć.(Penso che l'anno prossimo nulla cambi e di nuovo potremo incontrarci) Dbaj o swoje
>zdrowie (Riguardati), odżywiaj się i dbaj o Mario (Statemi bene, sempre in gamba (?)) . Pomyśl czasem o mnie!(Ogni tanto pensami!) Całusy!(Baci)
(?) ;-)