Proszę przetłumaczcie mi tekst , Dziękuję z góry!!

Temat przeniesiony do archwium.
innaziutto sono contento che tu sia bene ,e ti sia rimessa della tua infiammazione cio che mi piacerebbe sapere e qualcosa di te che mi racconti un po della tua vita come vivi cosa ti piacerebbe e magari mi alleghi una tua foto con poi faro anche io ,trovo molto simpatico e bello conoscersi in questo mododiventare per entrambi una piacevole sorpresa
innaziutto sono contento che tu sia bene ,e ti sia rimessa della tua infiammazione cio che mi piacerebbe sapere e qualcosa di te che mi racconti un po della tua vita come vivi cosa ti piacerebbe e magari mi alleghi una tua foto con poi faro anche io ,trovo molto simpatico e bello conoscersi in questo modo diventare per entrambi una piacevole sorpresa

Ponadwszystko jestem zadowolony ze jestes zdrowa , i przeslo ci joz zapalenie.Chcialbym sie dowiedziec czegos co mi opowie o twoim zyciu.jak zyjesz ,co lubisz robic ,dobze by bylo gdybys mi dolaczyla jakies zdjecie i ja tez to zrobie.Poznac sie w ten sposob jest bardzo sympatycznie i fajnie .Staje sie dla obojga przyjemna niespodzianka

Cos mi koncowka nie wyszla.:)
Zamiast zadowolony lepiej brzmi szczesliwy .
Dziękuję

« 

Życie, praca, nauka

»

Pomoc językowa