czy mógłby mi ktoś przetłumaczyć;)

Temat przeniesiony do archwium.
cześć;) mógł by to ktoś przetłumaczyć..)Volere č volare, se tu vuoi certo che puoi venire , poi io questo anno
non
credo che vengo in polonia. Volevo chiederti se hai Skaip sul computer potremmo chiamarci senza alcun costo, fammi sapere ok, ti saluto ,tieni duro con la scuola mi fa piacere che i tuoi voti siano buoni brava con la promozione ti meriti, un bel viaggio in Italia ha ha ha...ciao baci.

z góry dziękuję;)
Chcieć, to przylecieć, jeśli chcesz, pewnie że możesz przyjechać, poza tym ja tego roku nie wierzę, że przyjadę do Polski. Chcę cię zapytać, czy masz skaip, możemy rozmawiać bez żadnych kosztów, daj mi znać, ok. pozdrawiam cię, nie zaniedbuj szkoły, przyjemnie mi, że masz dobre oceny, tak dobra zasługujesz na awans, piękną podróż do Italii ha ha ha... ciao, całusy
:)
dzięki za tamto tłumaczenie;)
mam prośbę czy nie przetłumaczył byś mi tego:
Ciao Justyna, lo so che dovrei imparare a parllare polacco ma non č facile in casa si parla sempre e solo italiano......
Comunque io ti scrivo quello che voglio nessuno mi dice il contrario, e quando leggo le tue imeil traduco tutto co il programma di internet traduci facile ok..
il problema che per imparare bene o per lo meno farmi capire in polacco dovrei stare la in polonia. ciaoo buona domenica a tutti voi baci
Ciao Justyna, lo so che dovrei imparare a parllare polacco ma non č facile in casa si parla sempre e solo italiano......
Comunque io ti scrivo quello che voglio nessuno mi dice il contrario, e quando leggo le tue imeil traduco tutto co il programma di internet traduci facile ok..
il problema che per imparare bene o per lo meno farmi capire in polacco dovrei stare la in polonia. ciaoo buona domenica a tutti voi baci

> Cześć Justyna, wiem że powinienem nauczyć się mówić po polsku, ale nie jest to łatwe, w domu mówi się zawsze tylko po włosku..
W każdym razie pisze Ci to, co chcę, nikt nie mówi mi inaczej i kiedy czytam twoje maile tłumaczę wszystko z programem w internecie, tłumaczy łatwo.. problemem jest, że aby nauczyć się dobrze polskiego albo przynajmniej rozumieć, musiałbym być tam, w polsce. Cześć, dobrej niedzieli dla was wszystkich, buziaki

Zostaw uwagę