Opis rodziny

Temat przeniesiony do archwium.
Mam napisać opis swojej rodziny. Wyskrobałem coś takiego.

Moja rodzina nie jest duża. Moja mama ma na imię Beata i ma 46 lat. Jest bibliotekarką. Marek to mąż mojej mamy. Ma 48 lat i jest kolejarzem. Posiadam również siostrę Natalię, która ma 23 lata i jest pedagogiem. Mój chrzestny - Wojtek ma 38 lat i jest biznesmenem. Córka mojej cioci i wujka to Michalina. Moja kuzynka ma 8 lat i lubi słuchać muzyki. Ja mam na imię Bartosz, mam 16 lat i lubię grać na gitarze. Kocham moją rodzinę.

La mia famiglia non è grande. Mia madre si chiama Beata e ha quarantasei anni. Lei è bibliotecaria. Marek è il marito del mia madre. Lui è quarantotto anni ......... ? Io ho la sorella Natalia, che ha ventatre anni ......... ? Mio madrigio Wojtek ha trentotto anni ........ Figlia di mie zii questo Michalina. Mia cugina ha otto anni e si piace ascoltare la musica. Mi chiamo Bartosz, ho sedici anni e mi piace suonare la chitarra. Mi amo la mia famiglia.

Mój włoski leży i kwiczy, więc proszę o wyrozumiałość i pomoc :)
Dziękuję serdecznie z góry i pozdrawiam :)
Moja rodzina nie jest duża. Moja mama ma na imię Beata i ma 46 lat. Jest bibliotekarką. Marek to mąż mojej mamy. Ma 48 lat i jest kolejarzem. Posiadam również siostrę Natalię, która ma 23 lata i jest pedagogiem. Mój chrzestny - Wojtek ma 38 lat i jest biznesmenem. Córka mojej cioci i wujka to Michalina. Moja kuzynka ma 8 lat i lubi słuchać muzyki. Ja mam na imię Bartosz, mam 16 lat i lubię grać na gitarze. Kocham moją rodzinę.

La mia famiglia non è grande. Mia madre si chiama Beata e ha quarantasei anni. Lei fa la bibliotecaria. Marek è il marito di mia madre. Lui è di quarantotto anni e fa il ferroviere. Io ho anche la sorella Natalia, che ha ventatre anni ed e' un pedagogo. Mio padrino, Wojtek ha trent'otto anni ed e' un uomo d'affari.Figlia dei miei zii si chiama Michalina. Mia cugina ha ott' anni e le piace ascoltare la musica. Mi chiamo Bartosz, ho sedici anni e mi piace suonare la chitarra.Amo la mia famiglia.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Życie, praca, nauka