liscik do ex:)

Temat przeniesiony do archwium.
prosilabym kogos kto ma czas o przetlumaczenie tego lisciku!!to do mojego ex italiano!!chcialabym mu podziekowac i przekazac to co czuje do niego!!za kazda pomoc dziekuje!!

"witaj m.
ty tez dostaniesz list ode mnie!!nie martw sie nie bede pisala zadnych smutnych rzeczy, tylko same dobre, o ktorych chce bys wiedzial!moze wyda ci sie to smieszne ze pisze, ale chce ci powiedziec,ze jestem szczesliwa ze moglam cie poznac!ze moglam byc z toba i przezyc naprawde wspaniale chwile w moim zyciu!!dzieki tobie poznalam twoja rodzine, ludzi ktorzy byli dla mnie wspaniali i zaakceptowali mnie taka jaką jestem!przezylam koncert albano, wybuch gazu, okropne upaly, zepsuty rower, cyrk, zabawy eleny z belu,jazde motocyklem, jedzenie frutti di mare:)i to sa chwile, ktorych nigdy nie zapomne!!
przyznaje bylam smutna, jak sie rozstalismy, i nie potrafilam sobie z tym poczatkowo poradzic, ale wierze ze byla to sluszna decyzja i doceniam ze byles ze mna szczery pod tym wzgledem!!!nadal jest momentami ciezko,ale przeciez nie rozstajemy sie na wiecznosc!kiedys na pewno sie spotkamy i znow bedziemy mogli spedzic wspaniale chwile jako przyjaciele!!wiedz ze zawsze bede o tobie mile myslec,bo jestes naprawde wspanialym mezczyzna, pelnym ciepla, usmiechu i milosci!!
i pamietaj m. ze zawsze bedziesz dla mnie i w moim zyciu wyjatkowo osoba!!to wlasnie chcialam ci napisac, bo chcialam bys o tym wiedzial!
pozdrawiam i miliony buziakow!!!"
ps. mam nadzieje ze nadal bedziemy mogli utrzymawac nasza znajomosc!!!
Salve M.
Ache Tu riceverai la lettera da me.!Non ti preoccupare,non ti scriverò nessune tristezze, solo le cose buone,qualle voglio che tu sappia.Forse ti sembra ridicolo che ti scrivo, ma volevo soltanto dirti che sono felice di poter conoscerti!sono felice di tutti momenti che ho vissuto con Te,che sono stata con Te.Ho veramente vissuto bellissimi momenti nella mia vita con te. Grazie di te avevo la possibilita di conosere la tua famiglia,la gente stupenda che mi hanno accettata come sono.Ho visto il concerto di Albano,esplozione del gas,caldo da morrire,la bici rotta,il circo,giocchi della Elena,viaggio con la moto,mangiare frutti do mare:)sono proprio questi i momenti quali non scordo mai.!!!
Devo dire che ero triste,quando ci siamo lasciati e al inizio non sapevo cosa fare.Credo che questa era la decisione giusta e aprezzo molto che eri sincero con me!!!Ancora ci sono i momenti duri,ma non ci lasciamo per sempre.!!Sicuro un giorno si incontreremmo di nuovocome amici e passeremmo momenti belli.Sappi che ti pensero sempre,perche sei un uomo fantastico,dolce e pieno di amore!!ricordati che che per sempre sarai una persona speciale nella mia vita. Proprio questo volevo dirti.
Ti saluto e mando mille baci!!
ps.spero,che continueremmo a conttattarci!!!

prosze kogos o poprawienie bledow,bo z pewnoscia jest ich bardzo duzo.Z gory dziekuje
dziekuje ci emma!!za pomoc, moze to klopotliwe ale moze ktos rzucic okiem i zobaczyc czy tak moze byc?????bede wam wdzieczna strasznie:)pozdrawiam
Poprawiona wersja......poprawil moj maz....
Salve M,
Anche Tu riceverai la lettera da me!Non ti preoccupare,non ti scrivero nessuna tristezza,solo le cose buone,quelle voglio che tu sappia.Forse ti sembra ridicolo che ti scrivo,ma volevo soltanto dirti che sono felice di tutti i momenti che ho vissuto con Te,che sono stata con Te. Grazie a te avevo la possibilita di conoscere la tua famiglia,la gente stupenda che mi ha accettato come sono.Ho visto il concerto di Albano,esplozione del gas,caldo da morire,la bici rotta,il circo,giocchi della Elena,viaggio con la moto,mangiare frutti di mare:)sono proprio questi i momenti quali non mi scordero mai!!
Devo dirti che ero triste,quando ci siamo lasciati e all'inizio non sapevo cosa fare.Credo che questa era la decisione giusta e aprezzo molto cge eri sincero con me.!!!Ancora ci sono i momenti duri, ma non ci lasciamo per sempre!!Sicuro un giorno ci incontreremo dinuovo come amici e passeremmo dei momenti belli.Sappi che ti pensero sempre,perche sei un uomo fantastico,dolce e pieno di amore!!Ricordati che per sempre sarai una persona speciale nella mia vita.Proprio questo volevo dirti.
Ti saluto e ti mando mille baci!!!
ps.Spero che continueremmo a conttattarci!!

mam nadzieje ze nie zjadlam zadnej linijki...teraz jest ok...mozesz smialo wysylac...jak zrozumial moj maz o co chodzi to i M.pewnie zrozumie..)pozdrawiam i zycze powodzenia..papa
oj dziekuje ci batrdzo!!moze komus wydac sie to smiesznie ale ja chcialabym by ten ktos to wszystko wiedzial, bo nie rozstalismy sie w gniewie, nienawisci, wiec czemu bnie napisac takiego milegho lisciku:)dziekuje strasznie:)
pewnie ze napsiz..ja tez bym napisala na twoim miejscu,a co w tym zlego..niech chlopaczyna wie:)
Temat przeniesiony do archwium.