czemu nikt sie nie zlituje i nie przetlumaczy ????

Temat przeniesiony do archwium.
oto tekst jesli ktos bylaby tak dobry pliss to naprawde wazne :
hej ,mam nadzieje ze wczoraj miales udany wieczor i dobra zabawe .Dzisiaj nie przepracuj sie i daj znac jutro to spedzimy troche czasu razem ,juz sie na to ciesze ,milego dnia i tesknie za toba.trzymaj sie i nie denerwuj .slodkich snow
Ciao, spero che ieri avevi buona serata e buon divertimento. Oggi non lavori troppo e fa mi sapere che passiamo un po' di tempo insieme, gia sono contenta. Buona giornata e mi manchi tanto. Stai bene e tanquillo. I dolci sonni
pozwol ze powiem ze dziekuje bardzo naprawde uratowalas mi tym wieczor bacia et buona serata anche a te
oto tekst jesli ktos bylaby tak dobry pliss to naprawde wazne :
>hej ,mam nadzieje ze wczoraj miales udany wieczor i dobra zabawe
>.Dzisiaj nie przepracuj sie i daj znac jutro to spedzimy troche czasu
>razem ,juz sie na to ciesze ,milego dnia i tesknie za toba.trzymaj sie
>i nie denerwuj .slodkich snow

Ciao, spero che ieri avevi una sera riuscita e buon divertimento. Non lavorare cosi' troppo, fammi sapere domani, trascorreremo un po di tempo insieme, gia' sono felice (contente tez moze byc), buona giornata/serata (jak chcesz wyslac to teraz). Tranquillo e non ti preoccupare. Dolcissimi sogni.
ciao, spero che ieri tu abbia avuto una serata divertente. non lavorare troppo oggi e fammi sapere quindi spenderemo un po di tempo insieme. non vedo l'ora di questo incontro. buona giornata. mi manchi. stammi bene e non nervositi. sogni d'oro
hej dzia wow super napisane ...pozdrowionka
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Życie, praca, nauka

 »

Pomoc językowa