Erasmus we Włoszech

Temat przeniesiony do archwium.
Czy ktoś może mi udzielić jakichś informacji na temat Erasmusa we Włoszech, ponieważ zastanawiam sie nad tym. Jestem studentką 2 roku stosunków międzynarodowych (zaocznie) i szczerze mówiąc mój poziom znajomości j. włoskiego nie jest najlepszy ale też nie jest tragiczny...tzn. dogadam się, jednak obawiam, że na tam uczelni nie poradzę sobie...dlatego boję się, że stracę studia i wszytko się zawali. Generalnie "mówią", że Erasmus to niesamowita przygoda, a ja chciałabym wiedzieć jak to naprawdę jest, wiec jeśli ktoś uczestniczył w tym programie właśnie we Włoszech to bardzo proszę o jakiekolwiek informacje. Będę naprawdę bardzo wdzięczna.
Tanti saluti :)
Magdalena
[email]
Niby nic sie nie robi i te podstawy w zupelnosci wystarczaja. Kazdy mowi, ze ludzie z Erasmusa sa ciagle na wakacjach, bo Wlosi zachwycaja sie, jak ktos odp. na pytanie "come stai?" i w ogole na Uczelni traktuja ich z przymruzeniem oka. Poza tym, poziom nauczania we Wloszech jest o wiele nizszy niz u nas. Ale sama nie do konca sie z tym wszystkim zgadzam... Egzaminy na Uni. trzeba jakos po semestrze napisac i to na jakims poziomie i trzeba jakos siedziec na wykladach i cos z nich zrozumiec... Ten, kto mysli, ze j.wloski jest latwy ( bo melodyjny, wpadajacy w ucho etc) nie ma racji... Ale, szczerze, radzilabym Ci zaryzykowac! Przeciez nawet gdybys miala tam sobie nie poradzic (...a na pewno sobie poradzisz!) to ten rok na Erasmusie i tak nie bedzie dla Ciebie na pewno stracony... Ja mialam ta szanse i jej nie wykorzystalam. Teraz tego zaluje.
Un Caro saluto e tengo le dita incrociate, J
Moge udzielic Ci info na temat Socratesa Erasmusa w U.K. ;-)
bo to wiem z autopsji
ale mysle, ze raczej Cie to nie zainteresuje, wiec powiem Ci moje ogolne spotrzezenia na temat tego rodzaju wyjazdu: