erasmus w milano - z jakiej wrocławskiej uczelni

Temat przeniesiony do archwium.
Ciao Tutti!

W tym roku kończę studia na Uniwersytecie Wrocławskim, ale chcę zrobić jeszcze jeden kierunek i w tym czasie wyjechać na erasmusa do Mediolanu, bo tam mam już zagwarantowane zakwaterowanie, ale mam problem z namierzeniem wrocławskich uczelni, które maja podpisane umowy z mediolańskimi uniwerkami. Jeżeli ktoś z Was był na takiej wymianie z jakiejś wrocławskiej uczelni lub się wybiera to proszę o kontakt!

Saluti cordiali!
Cześć! z tego co wiem to żadna wrocławska uczelnia nie ma podpisanej umowy tego typu. Jeśli mogę spytać, czy wiesz czy utworzono może italianistykę na UW? a może wiesz coś o dodatkowych, tanich albo najlepiej bezpłatnych zajeciach z j. włoskiego? jestem studentką inną uczelni, ale wloskijest moja pasją. a nie mam nikogo kto pomógłby mi dowiedzieć sie coś na temat nauki tego języka we Wrocł...
Nawet jesli uczelnie nie maja podpisanej umowy z dana uczelnia, to warto do tej uczelni napisac i zapytac, czy bylaby sklonna przyjac ilus tam studentow w ramach Erasmusa z twojego uniwerku. Moj kolega, wowczas student stosunkow miedzynarodowych na UW, koniecznie chcial jechac do Rzymu (a UW mial umowe tylko z Macerata), wiec po prostu do nich napisal, a wydzial zajmujacy sie wymianami mu to zaaprobowal. No i pojechal, razem z jeszcze jedna dziewczyna.:-)