Rzym - Tor Vergata czy la Sapienza?

Temat przeniesiony do archwium.
cześć, zamierzam w roku 2008/2009 wyjechać na erasmusa do włoch, rozważam wszystkie możliwości i już sama nie wiem, co wybrać ;)
na pewno będę obstawiała padwę - ludzie, z którymi udało mi się porozmawiać, a którzy byli na erasmusie właśnie tam, wspominają to w samych superlatywach :)
jakie jeszcze miasto jest godne polecenia? myślałam o rzymie - tu do wyboru mam dwa uniwerki tor vergata i la sapienza - czy ktoś może udzielić mi informacji na ich temat?
chętnie posłucham też opinii o studiach w genui lub maceracie ;)
proszę o odpowiedź, pozdrawiam wszystkich miłośników włoskiego :)

anka

p.s. studiuję ekonomię, jeśli ktoś ma doświadczenia erasmusowe z tej dziedziny, niech się dzieli! ;)
WPiA UAM Poznań przez przypadek?
Wczoraj też wysłałam zgłoszenie.
Tylko mój włoski do dobrych nie należy :(.
Gdzie się w końcu zdecydowałaś? :)
Ja z tych wszystkich bym wybrał la sapienza. Jak na Włochy to reprezentuje wysoki poziom nauczania
ooo, jak miło ;) dokładnie UAM WPiA ;) dobrze widzieć tu kogoś od nas :) no właśnie się jeszcze nie zdecydowałam, a do dziś można wysyłać zgłoszenia :( tak jak pisałam, obstawiałabym Padwę, ale co wybrać jako drugie nie wiem.. a ty co wybrałaś? nie martw się, podobno konkurencja nie jest duża, jak zawsze zresztą do Włoch, jak byłam wczoraj u mgr Marty Zapędowskiej, to było zapisanych 6 osób.. także chętnych pewnie będzie tyle co miejsc mniej więcej.. mój włoski też do doskonałych nie należy, ale po to właśnie się jedzie między innymi, żeby go podszkolić ;) pozdrawiam gorąco :)
dasqa, jak chcesz napisz do mnie na gg albo na maila:
gg: 5[tel](prawie zawsze niewidoczna ;) )
mail: [email]
jakbyśmy przypadkiem jechały w jedno miejsce, to można się zgadać, zawsze raźniej ;)
Gunnerka zobacz sobie na tym rankingu
http://www.webometrics.info/top500_europe.asp