szkoła w w-wie

Temat przeniesiony do archwium.
Czy ktoś może mi polecić dobrą szkołę języka włoskiego w Warszawie.
Nie chciałabym się rozczarować zapisując sie do nieodpowiedniej szkoły.
..nie jestem z Warszawy..przyznaje sie;) ale bylam tam kilka razy..mysle ze najlepszym miejscem do nauki wloskiego bylby sam Instytut Kultury Wloskiej na Marszalkowskiej. Tam organizuja kursy..i mam znajoma ktora na te wlasnie kursy uczeszczala..byla bardzo zadowolona:) pozdrowienia
ja też uczęszczałam na te kursy i byłam bardzo... niezadowolona!! Ponad 20 osób w grupie, chaotycznie i mało dokładnie tłumaczony materiał! Włoch który tłumaczy po włosku.. - nie jestem zwolenniczką nauczyciela madrelingua na kursach dla początkujących.. Mieszkam w Warszawie i o Instytucie moglabym pisac wiele, ale szkoda słow, omijam go z daleka!!

Trudno jest znaleźć dobrą szkołe z włoskim.. Nigdy nie zależy od szkoły ale od samego lektora! Niestety najlepszą metodą jest metoda prób i błędów, chyba że ktoś zna dobrą lektorkę w jakiejś szkole i jest pewien że dalej tam pracuje! Ciao
a możesz powiedzieć jakiego lektora z Włoskiego Instytutu Kultury lepiej omijac???
A ja nie chodziłem do żadnego instytutu tylko do Academia de la Lengua i nauczono mnie języka bardzo skutecznie. Mają tam fajne zajęcia dodatkowe: kulinarne, multimedialne itp. Ja bym poszedł tam.
ja wlasnie przymierzam sie do wyboru szkoly wloskiego w Wawie - nauka od zera. Czy polecasz jakiegos konkretnego lektora w tej Akademii? Szczegolnie na poczatku fajnie byłoby dobrze trafic :-)
A moze ktos jeszcze moze cos doradzic?
Z gory dziękuje!
Ja myślę czy by się nie zapisać do Academii na intensywny kurs wakacyjny od 05.09. Co myślicie o takiej codziennej nauce przez miesiąc? Ktoś był na takim kursie?
ja tez polecam Academie, chodze tam od roku i nie poprzestane jeszcze na tym. Co do lektorow... to ja polecam Malgorzate Jodlowska, jest wymagajaca ale o to chyba chodzi
Ja tez mam niepochlebna opinie jesli chodzi o Instytut Wloski w Wawie.