czy dużo osób w srednim wieku jest we włoszech

Temat przeniesiony do archwium.
witajcie odezwijcie sie panie po 40 ce jak wam sie zyje we wloszech jak pracuje ,niech sie odezwa osoby ktore zamierzaja wkrotce jechac do Wloch do pracy itp...
własnie jestemmniej wiecej wtym przedziale pracowałam w Italii i po nowym roku znowu sie tam wybieram.Co tak naprawde chcesz wiedzieć jak sie pracuje? - wiadomo wykonujemy prace których włoszki nie robią opiekujemy się schorowanymi starymi ludzmi.Do tego trzeba miec powołanie bo nie kazdy moze to robić ja robie to co lubie jestem z wykształcenia pielegniarką w Polsce jestem na swiadczeniu przedemerytalnym.Pokochałam Italie mam tam rodzinę.Czuję sie wspaniale jako kobieta nawet jak tam jade ubywa mi lat. Ciesze się bardzo,że na starosc dane mi jest poznawac inny wspaniały kraj.Młodzi napewno powiedzą,ze wolą zwiedzać i poznawać w inny sposób ale każdy ma prawo wybrać to co lubi i jakie ma możliwosci. Ja w przyszlym roku bedę zarabiac sobie na wolontariat bo sama muszę wszystko opłacić a to są bardzo duże koszty apotem wymarzona afryka.
Pozdrawiam. Co chodzi o to czy jest dużo kobiet po czterdziestce to powiem Ci że wiecej niż młodych,pracuję ciezko i utrzymują rodziny w Polsce a to dzieci studiują a to ktoś stracił prace tak to wygląda .
sonia dzieki za informacje ja sie wybieram sama w przyszlym roku narazie musze sie zapisac na jakis kurs wloskiego pozdrawiam izycze duzo zdrowia
sonia jezeli mozesz to napisz jakie mam szanse na prace nie znam jezyka nie znam nikogo we wloszech , przez jakie agencje szukac pracy