małżeństwa polsko-włoskie

Temat przeniesiony do archwium.
Witam Wszystkich!
Jestem studentką socjologii stosowanej.Piszę pracę magisterską dotyczącą małżeństw mieszanych etnicznie polsko-włoskich. W związku z tym poszukuję osoby, które pozostają w związku małżenskim polsko-włoskim.Chcialabym aby te osoby anonimowo wypełniły krótką ankietę dotyczącą tej problematyki. Będzie ona nie tylko bardzo istotnym elementem mojej pracy magisterskiej ale przede wszystkim stanie się źrodłem bardzo cennych informacji o małżeństwach mieszanych, które są częścią naszej europejskiej rzeczywistości.Czekam na kontakty.
oj, ile ja moglabym ci opowiedziec (chociaz mnie to nie dotyczy)! A jaki przedzial wiekowy cie interesuje ?
Przedzial wiekowy nie jest wazny. Jednynie co wazne to aby bylo to małzeństwo polsko-włoskie lub na odwrot i tyle.
idz do katalogu : inne i zobacz temat "polacca e italiano"
Co za dyskryminacja par zyjacych ze soba bez slubu... :-( ;-)
- o gdzie czekasz?
Dee , hehe ... praca magisterska , ankieta .... interesujace ,sama jestem ciekawa jaki bylby ' efekt koncowy ' ;-) 3 miesiace temu wyszlam za wlocha , taki krotki staz malzenski moze byc ;-)
mialo byc trzy tygodnie .... :(
Jestem na etapie zbierania materiałow do pracy. Kwestionariusz ankiety nie jest jeszcze gotowy ale będzie. Prosiłabym wszystkie osoby zainteresowane o maile to jak tylko bedę miała gotową ankietę to ja wszystkim zainteresowanym wyślę do wypełnienia. Jeśli chodzi o staż małżeński to nie jest on istotny czy to będzie 3 miesiące czy 3 lata. Pozdrawiam
Deelaylah ja wcale nie dyskryminuję związków kohabitacyjnych. Wiem że obecnie coraz więcej osób jest w takich związkach, wiele ciekawych powstało prac na ten temat.Ja jednak wybrałam temat małżeństw mieszanych etnicznie w związku z tym nie mogę pisać też o kohabitacji bo jakbym tak chciala napisac o jednym i drugim to wyszłaby z tego praca doktorska a nie magisterska.