Praca kelnerki - opinie

Temat przeniesiony do archwium.
Witam!
Czytalam wpisy i widze,ze wiele z dziewcząt pracuje/pracowało jako kelnerka w hotelach/restaurcjach we Włoszech.

Ja również chciałabym popracować w okresie lipiec-sierpien-wrzesien jako kelnerka w Rzymie lub Florencji. Nie mam jednak doświadczenia w takiej pracy i chcialabym zasiegnac informacji od poinformowanych forumistek:) Mam kilka pytań:

1) Czy pracodawcy zatrudniają niedoswiadczone osoby?(czy np. jest tak,ze pierwsze dni sa nieplatne, poswiecone na podszkolenie)
2)Czy jest duże zapotrzebowanie na kelnerki w okresie letnim (chodzi mi o Rzym lub Florencję)?
3)Czy wypłata jest pod koniec miesiąca, czy po każdym dniu/tygodniu przepracowanym?
4)Co zwykle wchodzi w zakres obowiazkow kelnerki? (Niedawno w restauracji w Polsce dowiedzialam sie,ze oprocz obslugi klientow, rowniez pomoc w kuchni, zmywanie naczyn, gotowanie? )
5) I ostatnie... jakie są Wasze opinie i doswiadczenia zwiazne z kelnerowaniem? Co sprawia najwiekszą trudność? Czego najbardziej nie lubicie? Czy łatwo znalazlyscie prace?

Sorki za kłopot i nawałnicę pytań,ale wole widziec co w trawie piszczy:) Pozdrawiam serdecznie!
1. Zatrudniają (na biało) może nie, ale biorą do pracy (na czarno) - tak. Czasem od razu peirwszy dzień jest płatny, czasem zapraszają na tzw. praktykę nieodpłatną która trwa kilka godzin. W tym czasie sprawdzają, czy się nadajesz.

2. Zapotrzebowanie jest zawsze, pytanie tylko na co się trafi('lepsze miejsca' mogą być zajęte/pełne).

3. Wypłata zależy od szefa. Niektórzy płacą po dniu pracy lub po tygodniu (tylko na czarno), niektórzy płacą raz na miesiąc (i na czarno i z umową).