podwójne obciążenie konta podczas płacenia kartą

Temat przeniesiony do archwium.
W zeszłą sobotę byłam na zakupach w Panoramie i płaciłam kartą bankomatową. Dziś przejrzałam listę ostatnich operacji na koncie i wynika z niego, że za te zakupy obciążyli moje konto 2-krotnie - na liście ostatnich operacji wymieniona jest dwa razy ta sama transakcja. Oczywiście mam paragon za te zakupy.

Co wedlug Was powinnam zrobić? Niestety będę mogła zająć się sprawą dopiero w styczniu po powrocie do Włoch.

Czy najpierw udać się do banku czy od razu do sklepu z paragonem?
Czy nie będą mi wmawiać, ze zrobiłam 2 razy zakupy na tę samą kwotę?
Znając ich bystrość myślę ,ze i tak będziesz musiała odwiedzić i bank i sklep ;)
A tak poważnie to może najpierw do banku celem wyjaśnienia sytuacji.
Sprawdzilas tez operacje z nastepnych dni? Mnie zdarzyly sie kiedys dziwne numery z czekami: potem wszystko uporzadkowali.
zazwyczaj w takich sytuacjach sklep orientuje sie natychmiast i cofa bledna transakcje, zanim klient sie zorientuje i robi wojne
Sprawdzalam transakcje z kolejnych dni i sa poprawne.
A czy mozliwe jest ze zdublowali transakcje podczas gdy PIN wpisalam tylko raz?
Nie mam zielonego pojęcia , ale wydaje mi się ,ze to bank mógł się pomylić.
Niestety istnieje zawsze mozliwosc, ze 2 razy zrobili tzw. "strisciata". Trzeba patrzec na rece co robia z karta.
tez tak mialam kiedys z Ikea ale zauwazylam to bo mi dalawalo ze mam na koncie mniej pieniedzy niz powinnambyla miec i brakowalao dokladnie drugi raz to co zaplacilam w Ikei.. ale zanim sie ta operacja pojawila na spisie operacji to pieniadze wrocily na konto i tylko raz mi je sciagneli...
Zdarza sie czasem, ze polaczenie przy platnosci bankomatem sie "zawiesi" i obciazaja konto podwojnie. Ale sklep zazwyczaj sam sie orientuje, ze tak sie stalo i robi storno. Dla pewnosci proponuje pryznajmniej zadzwonic do sklepu jak najszybciej, przed zamknieciem miesiaca rozliczeniowego, i zapytac czy sie zorientowali.
mi sie tez tak zdarzylo ( esselunga ) odczekalam kilka dni, nic sie nie dzialo, wydrukowalam sobie ruchy na koncie ( bo mam internetowe ) i w te pedy do baby. Baba nie chciala nawet patrzec na ten moj swistek, zarzadala "prawdziwego" wyciagu, odeslala mnie z kwitkiem. Musialam wystapic w banku o wyciag, przyslali go nromalnie poczta jak za czasow Piasta Kolodzieja i z nim juz udalo mi sie wszystko zalatwic. Dzialaj :)
aha, teraz czytam, ze ty placilas bankomatem... to nie wiem , bo przeciez za kazdym razem musialabys wbic pin, zeby przeszla transakcja ... ( ja wtedy placilam karta i pocieszalam sie, ze przeciez kolejnego swistka nie podpisywalam )
przy bankomacie nie powinno sie tak zdarzyc, ilosc stisciat nie ma tu nic do rzeczy, bo za kazdym razem wbijasz pin.
niemoga ci wmowic, ze zrobilas dwa razy takie same zakupy chocby dlatego, ze maja kopie rolku, lub w komputerze kolejne scontrina i z nich wynika, ze kolejne scontrino bylo inne (nie sadze, zeby ktos za toba kupil dokladnie to samo). Ja bym poszla do sklepu.
im wczesniej tym lepiej..zwroc uwage na godzine...jaka godzina jest na jednej transakcji a jaka na drugiej..tu jest pies pogrzebany..ot i cala filozofia
tez tak mialam zdublowali mi kwote za bilety lotnicze, wzieli 2xpo ponad 300 euro, myslalam, ze rozerweee, po 3 dniach oddali...a ja tymczasem wydalam kupe kasy na ich infolinie...
Sęk w tym ze teraz i tak nic nie zrobię, bo jestem w Polsce od kilku dni i wracam do Włoch w styczniu.
Sette, na moich transakcjach w banku jest tylko data wykonania płatności, nie widzę tam godziny. Chyba, że coś przeoczyłam... Mam konto w UniCredit Banca.
a to diddlina moze do wizz air dzwonilas??
ksalus, sek w tym, ze wlasnie nie bo do windjet, oni nieraz maja zwieszki na stronie oczywiscie tylko w momencie platnosci hehe
spiaggia nie martw sie u ciebie nie ma godziny na wydruku, ale bank ma co do sekundy dane przelewow, takze sprawe musza rozwiazac...
jeszcze mi sie przypomnialo jak placilam karta za doladowanie telefonu tim i najlepsze bylo to, ze wzielo mi forse, a telefonu nie doladowalo, bylm wtedy w polsce, czyli w roamingu wloskim, nie wiem czemu nie zadzialalo...najlepsze, ze na infolinii tim powiedzieli, ze oni nie maja w bazie tego doladowania, a ja ze na stronie mojego konta jak byk widnieje tim milano ricarica, a oni nadal, ze w bazie nie maja tej kwoty, myslalam, ze oszaleje, juz sama sie wszystkich pytalam, czy widza to na moim koncie no i kazdy widzial...dopiero po 3 tygodniach moj bank pko oddal mi ta kwote znaczy zwrocil na konto, bo jak to powiedzieli, karta zle zrozumiala polecenie z wloskiej strony...a niby z karty visa mozna korzystac na calym swiecie...
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia