Pracodawca rąbie mnie na godzinach ??

Temat przeniesiony do archwium.
Witam
Tłumacz od razu
Za marzec dostałem buste jakbym przepracował cały miesiąc ale brakowało mi 17 godzin ponieważ padało i padał śnieg a że jestem "rolnikiem" (na fisso) to jak jest taka pogoda to siedze w domu chyba że jest coś do robienia w Srodku
i teraz szefowa każe mi zostawać po godzinach odrobić te godziny
Tylko pytanie dlaczego dała mi pełną buste a teraz wymaga odrobienia tych godzin
Czy to jest legalne zachowanie ze strony szefowej ??
Drugie pytanie
W sezonie wiosenno - letnim robie opryski chemikaliami ale traktor mam bez kabiny i wszystkie te chemikalia znajdują sie na mnie czy moge odmówic wykonania takiej czynności (powinien byc chyba traktor z kabiną zamkniętą)
Wielkie dzieki z góry
Pozdrawiam
>Czy to jest legalne zachowanie ze strony szefowej ??

To oddaj jej kasę za te 17 godzin ;-)
Kiedy ona włąśnie nie chce !!
Mówi że woli jak zostaje po godzinach !!
A za nadgodziny mam płacone wiecej i tu chyba jest jej "myk" że woli mi dać pełną buste a potem zostawac po godzinach...
Witaj, za bardzo nie znam sie na przepisach dot. pracy na roli, ale zauwazylam w swojej okolicy, ze podczas pryskania chemikaliami rolnik/pracownik ma odpowiedni kombinezon plus okulary/maske na twarz, co do traktoru z kabina to nie wiem czy jest taki wymog...W tamtym roku przy pryskaniu bodajze winogron duzo ludzi sie zatrulo wdychanymi oparami, byla dosc spora afera, ale to co roku cos takiego sie chyba slyszy...Na Twoim miejscu porozmawialabym na powaznie z pracodawca, bo przeciez tu chodzi o Twoje zdrowie, za pare lat moze Ci "bokiem" wyjsc to cale pryskanie i co wtedy...
No właśnie też chciałbym sie zbuntować i powiedzieć że opryski moge robić ale na maszynach do tego przystosowanych Ale jak nie bede pewnien na 100 % to sie nie bede udzielał :D
A co do jeszcze tych godzin to moze dlatego że za nadgodziny musiałaby płacic mi więcej a tak odrebiam godziny po za godzinami pracy za normalna stawke !!