Milano

Temat przeniesiony do archwium.
Hej. Przeprowadzam sie do Milano w sierpniu. Czy ktos moze mi doradzic gdzie szukac mieszkania (zeby nie bylo bardzo drogo) i pracy (jestem nauczycielka angielskiego).
Z gory dzieki :)
hej.....ja i maz mieszkamy obok milano, ja jestem os 7 miesiecy a moj maz od 10 lat...po slubie przyjechalam tutaj,,,,,chetnie ci pomozemy choc nie wiem jak to z praca bedzie...a koniecznie chcesz mieszkac w milano...czy moze gdzies obok?
Co do mieszkania to wejdz na strone np. www.kijiji.it moze uda cos znalezc, lepiej bez agencji nieruchomosci bo nie musisz placic prowizji, zalezy tez czego szukasz. Milano to drugie po Rzymie najdrozsze miasto jesli chodzi o wynajem i kupno mieszkan.Wynajem kawalerki to miniumum 5[tel]euro plus oplaty gaz i swiatlo. Wymagana jest 3 miesieczna prowizja plus prowizja agencji (jesli wynajmujesz przez agencje).Dodadkowo agencje pytaja czy masz kontrakt w sprawie pracy na czas niekoreslony.Co do pracy to moze probuj przez strony internetowe ale uwaga Mediolan tak i cala Italia zmaga sie z powanym kryzysem ekonomicznym. Owszem moze uda ci sie cos znalezc, ale niestety nie bedzie to praca na czas nieokreslony. W tej chwili prawie zaden pracodowaca nie zatrudnia na czas niekoreslony.Proponowany jest staz lub famoso progetto:( czyli kontrakt na czas okreslony gdzie nie masz urlopu i przede wszystkim skladek wliczanych do emerytury. Prowincja jest tansza chociaz jesli mieszkasz blisko metra ceny sa jednak wysokie. Zycze powodzenia.
Margeritha, a ty mieszkasz w samym milano? Od dawna? Z jakich regionow Polski pochodzisz?
Napisz cos gdzie warto wyjsc i gdzie pojechac na zakupy :-) Wielkie dzieki!