Czesc! Mam na imie Tomek i jestem w Itali od niedawna (mieszkam pomiedzy Torino i Vercelli) i cholernie doluje mnie samotnosc, ktora mnie tutaj spotkala. Nie szukam psa ani przyjaciela tylko normalnego czlowieka z ktorym bedzie mozna raz za czas wyskoczyc na soczek i pogadac o pierdolach twarza w twarz.. Wymagania jakie stawiam:
- nie zakochujemy sie w sobie, niezaleznie czy jestes facetem czy kobieta (no chyba zeby czasem, ale jak juz to tylko w kobietach)
- nie calujemy sie i nie uprawiamy seksu
- nie bede cie sponsorowal i tak samo nie potrzebuje sponsoringu od Ciebie
- nie chce ci sie gadac? Nic nie mow, po prostu posiedzimy sobie razem w barze, zawsze to razniej we dwojke niz samemu,
- jako ze kiepsko mowie po wlosku (dopiero sie ucze) mozemy mowic po polsku/angielsku (po angielsku mowie plynnie, praktycznie tak samo jak po polsku), ewentualnie jesli jestes osoba cierpliwa mozemy porozmawiac po wlosku (w koncu musze sie uczyc, a siedzac calymi dniami w domu niebardzo mam mozliwosci).
Teraz cos o mnie, na zachete: jestem osoba wesola i otwarta, ale starannie dobierajaca swoje towarzystwo i otoczenie. To ze cos akceptuje, nie oznacza ze to popieram (papierosy, gorzala do upadlego, dragi, glupie gadanie o zaliczaniu panienek, jezdzenie autem po pijaku... itp). Skonczylem w tym roku studia i praktycznie zyje jeszcze mysla ze jestem studentem (glupie pomysly rodem z http://studentpotrafi.pl/ to moja dewiza). Interesuje sie energetyka odnawialna, elektronika i nowoczesnym rolnictwem (generalnie to wlasnie moj kierunek nauki), lubie robic zdjecia i poznawac ciekawe miejsca do ktorych potem czesto wracam ze swoimi przyjaciolmi. Jesli jestes zainteresowana/y spotkaniem, pisz maila w ktorymkowiel ze zrozumialych mi jezykow, napewno odpisze: [email]
E anche provo scrivere in italiano:
Ciao! Mi chiamo Tomek, sono in Italia da poco tempo, abito vicino Torino (mezzo viaggio a Torino da Vercelli) e ho un problemo con solitudine. Non cerco il cane o l'amico vero, ma solo qualquno che puo parlare con me faccia a faccia di piu tempo. Cerco un ragazzo/ragazza di che posiamo avere un succo o la birra, e posiamo parlare di sciocchezze. Le mie condizioni:
- non facciamo l'amore, indipendamente ti sei ragazzo o ragazza (posiamo fare un eccezione, ma solo che ti sei la ragazza!)
- non facciamo le baccie e anche sesso,
- non voglio sponsorare te, a anche io non devo essere sponsorato
- non hai tanta volgia di parlare? OK! Posiamo siedere al bar insieme e non parlare, penso che insieme e allegramente
- perche il mio italiano e elementare (studio solo tre mesi) possiamo parlare polacco/inglese (parlo inglese fluente, come polacco), ma qual ti sei la persona pazienta, posiamo parlare italiano (infine devo imparare la lingua!)
Qualcosa su di me, per affrettare: sono una persona allegra e aperta per di nuove amicizie, ma con attenzione seleziono la mia compagna e ambiente. Questo che mi accetta qualcosa, non sinifica che mi supporta lo (cigareti, vodka dopo muoio, farmaci/drugs, parlando stupido di fare sesso con le ragazze, guidare dopo alcol, etc..). Mi ho finito gli studi questo anno, e pratticamente vivo con la idea che mi sono studente (ho molte stupide idee essempio di http://studentpotrafi.pl e il mio motto). Mi interessa in energie rinovabile, elettronica e anche nuove tecnologie di agraria (questo e il mio direzzione di studi), mi piace fare le fotografie e esplorare gli spazi nuovi, dove mi ritorno spesso con gli amici miei. Quando ti sei interesante a incontrare con me, scrivi mi un mail a lingua che mi supporta (PL/ENG/IT) e certamente mi riscrivo: [email] (Scusate tutti per mio italiano, ma studiare questa lingua solo 3 mesi - dovete perdonare mi)
edytowany przez sm0kus: 29 gru 2010