Meldunek

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 49
poprzednia |
Hej nie znam sięna Włoskich przepisach ale mam takie pytanie widze że tu na forum każda kwestia jest poruszana. Jakie wrunki są aby dostać zameldowanie we włoszech ?? Pomozecie ?
+codice fiscale
+kontrakt o prace
+cos okolo 7000.00 euro na koncie(jak sie nie ma kontraktu)
+ubezpieczenie zdrowotne (jak sie nie ma to prywatne 180 euro rocznie)
Dzięki za informacje :)
ma kto ci takie glupoty opowiadal o zameldowaniu we woszech
a wiec jesli chodzi o meldunek musisz miec przede wszystkim gdzie mieszkac..potem w kolei kod fiskalny i kontrakt o mieszkanie na twoje nazwisko..nie kazdy kontrakt umozliwia meldunek..musi byc tak zwany transitorio...czyli min na rok z mozliwoscia przedluzenia jesli chodzi o ubeczpieczenie zdrowotne musisz pracowac..albo zglosic sie jako bezrobotna w urzedzie pracy ale by sie tam zglosic musisz miec meldunek..takie z lekka bledne kolo..sa tez inne sposoby na meldunek ale do tego potrzebne sa inne osoby wloskie lub zameldowane jak nic sie nie zminilo..bo w ich urzedach jak w kalejdoskopie
1) ważny dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport;
2) codice fiscale wydany przez Agenzia delle Entrate;
3) deklarację potwierdzającą miejsce zamieszkania;
4) dokumentację potwierdzającą posiadanie zatrudnienia (umowa o pracę, zaświadczenia o zarobkach, odpis wpisu do Izby Handlowej, itd.)
5) 2 znaczki skarbowe o wartości 14,62 euro.

Uwaga! Niektóre z Gmin/Urzędów mogą wymagać od wnioskodawców innych dokumentów, dlatego też, przed złożeniem wniosku należy skontaktować się z danym urzędem.
Attestazione di iscrizione anagrafica wydawana jest obywatelom UE na okres 5 lat. Po upływie pierwszych 5 lat obywatel Unii, przebywający we Włoszech legalnie ma prawo do attestazione di iscrizione anagrafica permanente a durata indeterminata. http://www.naszswiat.net/poradniki/poradniki/160-legalizacja-pobytu-we-woszech.html