nocleg w sali wielosobowej

Temat przeniesiony do archwium.
wybieram sie do wloch(rzymu) wprawdzie dopiero w styczniu, ale juz zbieram informacje:) , czy ktos z was spal kiedys w hostelu na sali wieloosoboej, czy jest to wogole mozliwe dla 1 osoby(lece sama a pokoje dla 1 osoby sy strasznie drogie), ile moze kosztowa taki nocleg i czy jest to wogole bezpieczne????????Blagam o informacje lece 1 raz wiec jestem kompletnie zielona!!:(
dolaczam sie do pytania, chcialam wyslac moja mame z jej psiapsiolka do takiej sami wieloosobowej, czy jest bezpiecznie, chodzi o hostel i czy jak one 2 wchodza do takiego np 6 osobowego, czy 11 osobowego pokoju to czy placa tylko za siebie czy za 6, 11 osob??????? i czy dostaja jeden wlasny klucz czy z reszta musza sie uzerac?
a z jakiej racji maja placic za 11 osob? pomysl logicznie ;)