uruchomienie strony interentowej

Temat przeniesiony do archwium.
hej , chcialabym sie zapytac czy ktos wie w jaki sposob mozna uruchomic strone internetowa . jaki jest tego koszt i z kim trzeba sie skontaktowac .
ktos cos wie ?
Nie jestem informatykiem i niebardzo wiem o co ci chodzi. czy chcesz uruchomic portal czy chcesz podlaczyc swoj komputer do internetu.
wlasciwie nie wiem dokladnie jakie jest techniczne slownicwto takiej strony. wpisujesz np w google - www.magdaterni.it i otwiera ci sie strona , i chcialabym wiedziec jak wyglada zalozenie takiej strony
Jeśli masz adres e-mailowy, to ten sam portal na którym masz konto powinien umożliwić Ci założenie (za darmo) swojej strony.
Np. gdy masz konto na wp.pl, to założysz stronę tutaj:
http://webpark.pl/.?ticaid=534dc
i tam STARTER - Pierwsza strona o podstawowych parametrach...
Są podane wszystkie wskazówki.
Raczej za darmo to nic nie ma.
Ja za zrobienie profesjonalnej, ale niezbyt dużej strony płaciłam 2000 zł, i to jeszcze mało, bo robił ją student informatyki, firma chciała za to samo 4500 zł.
Trzeba doliczyć jeszcze koszt hostingu, czyli utrzymania
strony na serwerze ok. 200 zł/rok
oraz koszt domeny czyli nazwa, to już zależy od tego w jakiej domenie chcesz
mieć stronę ( np. .com; .com.pl; itd), cena zależy od aktualnej promocji,
ja za jedną -.com.pl płaciłam 49zł a za -.com 29,90 zł oczywiście + 22% vat
Jakoś nigdy nie wierzyłam w obietnice darmowych serwerów itp.
Na szczęście następną stronę robił już mój wspólnik i nic za nią nie płaciłam, ale
za pierwszą zapłaciłam w sumie prawie 2500 zł.
Wiem, co piszę - można miec stronę na bezpłatnym serwerze
np.

"WebPark to serwis oferujący usługi hostingowe.
Strony WWW - oferta WWW występuje w 2 głównych profesjonalnych rodzajach: MojaStrona oraz FirmaWWW. Poza tym istnieje DARMOWA oferta "Starter".

Oczywiście, że zapłacisz, jeśli zlecisz komuś zrobienie strony, ale swoją prywatna strone można spokojnie zrobic samemu, nawet nie będąc specjalista w tej dziedzinie.