Filologia klasyczna a filologia włoska

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, aktualnie jestem studentką filologii klasycznej, ale od zawsze tym moim marzeniem była filologia włoska... Niestety rozszerzona matura nie poszła tak jak trzeba i zawaliłam. Zdecydowałam się na klasyczną bo pomyślałam że zdanie łaciny w przyszłym maju na maturze daje mi większe możliwości do rozpoczęcia, którejś z filologii romańskich. Problem w tym o czym wcześniej bym nigdy nie pomyślała, że lekko tracę zapał. Macie jakieś pomysły jak się nie zniechęcać ? Obecnie mam tygodniowo 6 godzin łaciny, 4,5 greki i 3 godziny włoskiego i zaczynam być tym wszystkim zmęczona. Wiem, że jak się coś kocha to dąży się do tego mimo wszystko, ale problem w tkwi w tym, że powoli zaczynam nie znosić to co do tej pory kochałam.

Cytat:
Problem w tym o czym wcześniej bym nigdy nie pomyślała, że lekko tracę zapał. Macie jakieś pomysły jak się nie zniechęcać ?

A co dokladnie Cie zniecheca?
Ilosc nauki, lektur i prac do przygotowania, czy byc moze jest dodatkowo cos innego?
Jezeli jestes po prostu zmeczona, to wyprobuj inne sposoby planowania pracy. Znajdz takie, ktore pozwola Ci zaoszczedzic wiecej czasu na nauce, wtedy bedziesz mogla go przeznaczyc na to, co lubisz.
Cytat:
? Obecnie mam tygodniowo 6 godzin łaciny, 4,5 greki i 3 godziny włoskiego i zaczynam być tym wszystkim zmęczona. Wiem, że jak się coś kocha to dąży się do tego mimo wszystko, ale problem w tkwi w tym, że powoli zaczynam nie znosić to co do tej pory kochałam.

Czy to znaczy, ze masz tylko 13.5 godzin zajec w tygodniu? To chyba niemozliwe, pewnie nie podalas wszystkich przedmiotow :]