Włoski poz A2 w rok ?

Temat przeniesiony do archwium.
Bry,

Ja pierwszy raz na tym forum. Mam takie pytanie - czy dam radę nauczyc się włoskiego w rok , zakladajac ze codziennie uczlbym sie pol godziny do poziomu A2 tak zebym mature podstawowa zdal ?:)

Prosze o opinie, dodam, że jestem zielony z włoskiego, nie wiem nic. Ale jeżeli chodzi o pracę to jestesm wstanie dużo z siebie dac ;)
Z tego co wiem, matura podstawowa z wloskiego jest na poziomie B1. Ale mysle, ze w rok bys sie nawet nauczyl do poziomu B2, wystarczy przysiasc przy wloskim i cwiczyc :)

Tylko pytanie - po co Ci matura z wloskiego? Uczelnie w Polsce nie wymagaja matury z wloskiego na kierunki z jez. wloskim, a za granica wynik z polskiej matury wcale nie ma znaczenia, nawet jesli wybierasz sie na wloska uczelnie, bo tu i tak sa egzaminy wstepne.

A jak sie nauczyc wloskiego... Masz tutaj duzo tematow, w ktorym sa tez polecane ksiazki do nauki wloskiego, wystarczy skorzystac z wyszukiwarki :)
Żartujesz sobie chyba, w rok do B2? Musiałbym chyba z domu nie wychodzic, ocenmy szanse racjonalnie, muszę się jeszcze uczyc do szkoły na jakies durne przedmioty typu chemia biologia fizyka zeby nie miec komisa na koniec:P

Po co matura z wloskiego? A po co mi matura rozszerzona z francuskieg? Bo studia jakie chce wybrac zakładają język obcy nowożytny obojętnie jaki :) a włoski chce zdac , bo wiem ze jezeli sie zmotywuje ze bede pisac z niego mature to sie tych podstaw naucze, a jak sie podstaw naucze to juz dalej tez zabrne, a tak po liceum nie wiem czy znajde sily na nowy język.... :] bez motywacji ani rusz! a na uczelnie to już prędzej francuskie bym się wybral :P

Wiesz, ja sie nauczylam wloskiego od poziomu A1 do B2 w szesc miesiecy. Coprawda bedac we Wloszech i tutaj tez zaczynalam swoja nauke. Teraz jestem na kursie z poziomu C1. Chce przez to powiedziec, ze dla chcacego nic trudnego. Procz tego, Polacy to dosc rozumni ludzie i szybko sie ucza (widze to po innych kursantach z mojego kursu) :)