proszę o tłumaczenie na włoski

Temat przeniesiony do archwium.
czuję się rozpieszczana czytając tak miłe słowa, -
z karzdym dniem czuję większą potrzebę zobaczenia się z tobą.

- czy wiesz już dokładnie kiedy przyjedziesz.
Nie chcę być nieznośna... ale... "każdy" piszemy przez "ż".... przynajmniej o ile mi wiadomo ;))
zgadza się, ale czy mimo to mogę liczyć na pomoc
Mi sento viziata quando leggo delle parole cosi' dolci. Ogni giorno ho piu' bisogno di vederti. Lo sai gia' quando vieni di preciso?
mogę o coś zapytać?
dlaczego sie mówi "io ho"? Tak jakby kazdego dnia mam większą potrzebę zobaczenie Ciebie?
Nierozumiem, czy nie możnabyło by powiedzieć Ogni giorno io bisogno te piu? Jestem początkująca i dlatego jeszcze nie rozumiem tych rzeczy
bez tego "ho" to tak jakbys powiedziala "ja potrzeba "
gdy dodajesz "Ho"-mam ...wtedy wychodzi-ja mam potrzebe
Co do zdania ponizej powinnas powiedziec:
Ogni giorno ho sempre piu' biognio di te
literowka-bisogno
samego bisogno sie nie uzywa:
ewentualnie mozna powiedziec chcac pominac to "ho":
np. bisogna fare qualcosa -trzeba cos zrobic
no chyba, ze jako rzeczownika, "un bisogno"...
Pozdarwiam,
Dee
to moze ja dorzuce jeszcze kilka slow:)
bisogno (rodz. meski) to rzeczownik i dlatego uzywa sie z czasownikiem, najczesciej avere (avere bisogno di qcs/fare qcs), ale mozna tez z innym czasownikami:
z sentire/provare/mostrare il bisogno di qcs/fare qcs
z esserci: c'e' bisogno di qcs/fare qcs
we wszystkich przypadkach znaczy: miec/czuc POTRZEBE, czyli potrzebowac
istnieje tez czasownik bisognare, ale jak juz to napisali pozostali, uzywa sie go praktycznie tylko w 3 osobie l. pojedynczej, w znaczeniu: trzeba/potrzeba cos zrobic czyli zdania bezosobowe
mam nadzieje, ze sie jasno wyrazilam :)
pozdrawiam
ciao Dee :)
Ciao treviii.:) Dopiero teraz udalo mi sie zerknac na forum, tyle mam pracy dzisiaj...
Bardzo proszę o tłumaczenie: