prosze o poprawienie błędów

Temat przeniesiony do archwium.
Sabato mattina ho pulito a casa.Jo sono studiato.Poi ioho guardato la tv, io ha ascoltato la musica. Jo ho deciso di sono uscita discoteca con gli amici. Jo sono tornata dopo le guattro. Domenica mettina ho reliato alle dieci. Jo ha mangiato una colarione. Jo sono stata da chiesa sono le dodici. Jo sono tornata a casa e abbiamo pranrato con la famiglia. Poi, io sono andata da una collega. Abbiamo avuto di andare al cinema. jo sono andato a letto alle 23.00
ja widze tylko to:
la casa
ho studiato
ho ascoltato
ho deciso di uscire
guattro? ..moze quatro? albo quattro? ei juz sama nie wiem
domenica mattina... reliato? nie znam
ho mangiato la colazione
sono stata in chiesa alle 12
pranrato? to od pranzare? to chyba pranzato.. con la mia famiglia
abbiamo avuto..... nie za bardzo łapie.. byłyście? siamo state in cinema
sono andata nel letto
co do czasów to nic nie mówie bo sie sama za bardzo nie znam, pa pa
aaa no i wydaje mi sie ze nie trzeba ciągle mówić io io io io... ect
dzieki wielkie....napewno to poprawie....
chcialabym alb to bylo w czasie przeszlym a pozniej terazniejszym...sama tego nie zrobie bo tego nie rozumiem....nie bylam w tym czasie na lekcjach bo mam noge w gipsie a musze to zaliczyc prosze pomozcie:(
że potem idziesz do koleżanki a potem do kina?
... Poi vado da mia amica (kolega mio amico) e poi il pomeriggio (po południu... lub wieczorem.. la sera) vogliamo andare in cinema. Torno a casa ok 23.
albo al cinema.. nie wiem, może ktoś napisze, pa pa
sono andata a letto
in discoteca
a letto jest dobrze
w ktorym miejscu ma byc tutaj czas terazniejszy, skoro opowiadasz, co robilas?
no i poza tym: ho deciso di andare in discoteca
zeby nie bylo za duzo "io" polacz niektore zdania slowkiem "e"
npSabato mattina ho pulito la casa e ho studiato. Poi ho guardato la tv e ho ascoltato la musica ecc
nie mam zielonego pojecia w ktorym miejscu ma byc co babka tylko wytlumaczyla kolezance ze mam to napisac w tych dwoch czasach....gdyby nie ta noga nie mialabym problemu...
z czy to jest napisane logicznie jakos??i poprawnie??

Di solito mi sveglio le sei di mattina. Alzarsi e recarsi a bagno. Vestirsi dopo e facco colzaione. Poi sono andato io lavarsi. Sono uscito in farmata d'autobus verso sono le sei meno venti. Andare in da scoula verso quaranta minute. Di solito sei lezione. Dopo rincasave a casa ho mangiato desinare. Quindi fare i compiti. Della sera sono uscito incontrarsi da mia amica. Tornare in dietro mia casa verso sono le nove. Covicarsi andare a dormire circa E mezzanotte.

dzieki za poprawienie....
alzarsi to bezokolicznik... żeby było w 1 osobie trzeba napisać mi alzo albo mi vesto
ej a to zadanie domowe????
to zadanie jest na zaliczenie
prosze powiedzcie mi czy to juz jest dobrze jezeli oddam z bledami nie zalicze:(
Pomieszane były rózne czasy i nie było ok. Poniżej wersja w czasie terazniejszym i jest dobrze, bo poprawiał Italiano vero. Jeśli ma byc w czasie przeszłym to powiedz. pozdrawiam

Di solito mi sveglio alle sei di mattina, mi alzo e vado in bagno, dopo mi vesto, faccio colazione e poi mi lavo. Verso le sei meno venti vado alla fermata dell'autobus,arrivo a scuola dopo circa quaranta minuti,di solito ho sei lezioni. Dopo torno a casa e pranzo quindi faccio i compiti. La sera esco per incontrare la mia amica e torno a casa mia verso le nove, vado a dormire circa a mezzanotte.
tak jezeli mozna by bylo prosila bym rowniez w czasie przeszlym
hallo a mozna by bylo rowniez dostac opis soboty lub niedzieli jaki kolwiek:(
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Pomoc językowa - tłumaczenia